Maro
Guld
Haha snurriga dom är!!Såg att Doxa svarat på Instagram att det är 300ex som gäller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha snurriga dom är!!Såg att Doxa svarat på Instagram att det är 300ex som gäller.
Aldrig fånigt, bästa kopplingen juOk, tänkte ifall det var en massa opportunister som tänker att de ska köpa till det nedsatta priset och tjäna sig en hacka.
Är ruskigt sugen....sitter mest och diskuterar med mig själv om det är fånigt att ha en klocka med Poseidon-logga när det närmsta jag har kommit dykning är att jag hade ett cyklop runt 7 års ålder.
Aldrig fånigt, bästa kopplingen ju
Usch vågar inte spekulera, 300 ex kan säkert gå fort! Nu fick nästan jag lite panik
Deposition om 500 usd idag och resterade 1500 innan leverans, brukar vara typ två veckor innan. Depositionen är ej återbetalningsbar men man kan få det som tillgodohavande till andra Doxas om man ångrar sig.Förstår jag det rätt att resterande utöver de 500€ betalas först i maj? Hittar ingen specifikt om det på deras hemsida.
Länken är nog mer önsketänkande tyvärr. T-graph tror jag mer på i så fall. Är väl något sorts jubileum för den?
Aldrig fånigt, bästa kopplingen ju
Usch vågar inte spekulera, 300 ex kan säkert gå fort! Nu fick nästan jag lite panik
Kanske är 300 om den säljer dåligt och 500 om den går åt som smör i solskenKan det vara så att det är 500 totalt men 300 tillgänliga för preorder...?
För övrigt ruskigt sugen på att lägga vantarna på en, en gul dykare har stått på listan rätt länge och denna känns ju riktigt mysig
Kanske är 300 om den säljer dåligt och 500 om den går åt som smör i solsken
Haha ja kanske detKanske är 300 om den säljer dåligt och 500 om den går åt som smör i solsken
Note: If you are experiencing problems when placing your order, please be patient, the serer is overloaded and is not able to process the large number of concurrent requests at a time. Please don't restart your order as this will slow the process even more. Thank you for your understanding and sorry for the inconvenience.
Ha är det så? Såg detta och skrattade lite att man använde ett så dåligt knep! Jobbigt om det stämmerAv ordernr att dömma har de redan sålt över 200ex. Nu blev man ju lite stressad om man inte var det innan.
Ha är det så? Såg detta och skrattade lite att man använde ett så dåligt knep! Jobbigt om det stämmer
Förstod att det skulle vara liv i luckan här i tråden när jag såg Poseidon Divingstar flimmra förbi på insta. Alla vill ju ha en Poseidondykare! Här är min gamla:Ja det är nog så, blir lite skevt att göra nya länkar hit och dit. Kanske till en ny modell och det skulle iof kunna vara till T-Graphen. T-graphen introducerades 1969 så det ligger i tiden..
Gör förändringen av glaset verkligen en sådan stor skillnad att det är blir en 300m istället för 1200m eller är man bara lat?
Deras kommentarer på instagram får man väl ändå se som ett rättesnöre och där skriver de 300ex, dock har de sagt 500ex på WuS och alla andra artiklar. Man tappar udden när de är så jäkla vimsiga i allt de gör. Förstår inte hur det kan vara så svårt att gå ut med korrekt väsentlig information vid release.
Trots allt väldigt sugen och jag tycker den ser riktigt grym ut. Avvaktar lite, tror inte de lyckas kränga 300ex på en handvändning. Knugen approves!
Kanske är 300 om den säljer dåligt och 500 om den går åt som smör i solsken
En tanke... såg att 300T Poseidon ligger under kategorin ”Sub 300T Reissue” på hemsidan men följer man länken finns där inga klockor. Blir det måhända 300T Pro, SH och SR med Aqua-Lung tavlor (transparent logga) de släpper under Basel?
"Only 500 of the DOXA SUB 300T Divingstar “Poseidon Edition” will be made, and sure to be as sought after as the 1970s original. This iconic diving watch is a reminder of the golden age of scuba diving and a worthy companion for adventures in years to come."
Detta står dock på Doxas hemsida innan man lägger ordern.. förvirrande
Och vad menas med "By invitation only" jag kan lägga den i inkorgen men kommer jag då bli nekad när jag fyllt i samtliga uppgifter?
När släpps den för allmänheten isf?
"Only 500 of the DOXA SUB 300T Divingstar “Poseidon Edition” will be made, and sure to be as sought after as the 1970s original. This iconic diving watch is a reminder of the golden age of scuba diving and a worthy companion for adventures in years to come."
Detta står dock på Doxas hemsida innan man lägger ordern.. förvirrande
Och vad menas med "By invitation only" jag kan lägga den i inkorgen men kommer jag då bli nekad när jag fyllt i samtliga uppgifter?
När släpps den för allmänheten isf?
Står det vilken klocka du köpt, te x. 32/500?Jag la en beställning igår kväll, var lite strul med att pröjsa med kort men PayPal funkade utmärkt. Så det är bara att köra
Står det vilken klocka du köpt, te x. 32/500?
Okej, tänkte om man på något sätt kunde se hur många som gått åtNee inte vad jag tänkte på iaf
Det är först till kvarn på serienummer räknat från 1 (går ej att önska nummer) så ditt ordernummer är en indikation på hur många som har sålts, jag beställde två timmar innan det öppnade officiellt så mitt ordernummer #6453 är troligen bland de absolut första.Nee inte vad jag tänkte på iaf