Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett måste i dagens samhälle. Plus telefon, klocka, nycklar, och plånbok.
Kan inte svara på den här frågan, sorry.Den ska väll sitta framtill eller baktill om man har den i linningen? Det har jag sett på film.
Lite seriösare, är du polis? Annars undrar jag varför du har pitol som Ture Sventon sa)..
Kan inte svara på den här frågan, sorry.
Är ingen gangster för helsicke!!!!!!!!Gangsta!
Att inte svara var ju att svara det med.
Den ska väll sitta framtill eller baktill om man har den i linningen? Det har jag sett på film.
Lite seriösare, är du polis? Annars undrar jag varför du har pitol som Ture Sventon sa)..
Varje dag!? Har du trampat nån på tårna eller?
Vintage EDC
Sinn
S&W
Buck
Nja. Har några klockor att varva med.Varje dag!? Har du trampat nån på tårna eller?
Och antagligen några puffror också kan jag tänka..Nja. Har några klockor att varva med.
Vintage OWB hölster från Don Hume. Fina grejer.Vad har du för hölster till den där då? Hoppas du har en bättre lösning än @Mr.Chang!
Gullig kniv, är det en classic SD victorinox?Uppdaterad EDC.
Gullig kniv, är det en classic SD victorinox?
Antar att du köpte en Macbook eller en av de nya Macbook Pro's...
Har ni verkligen behov av kniv i vardagen eller är det bara för bilden?
En liten fickkniv kan väl vara rimligt. Syftar mer på typ 10cm+ egg knivarna som folk verkar ha med sig till kontoret. Each to his own men jag finner underligt.Min lilla Victorinox används då och då för att öppna paket och liknande. Annars inte så mycket. Men jag ser det heller inte som något besvär att bära runt på den. Men jag skulle inte dagligen bära runt på något större än så dock.
Likaså vuxna med fidget-spinners, hmm..En liten fickkniv kan väl vara rimligt. Syftar mer på typ 10cm+ egg knivarna som folk verkar ha med sig till kontoret. Each to his own men jag finner underligt.
Ja dom ska vi inte ens ta upp. HelknasLikaså vuxna med fidget-spinners, hmm..
Har faktiskt en e12 på väg in! Är den bra tycker du?Plånbok
Opinel nr 8 ek/ss
Fenix E12
Hörlurar
Klocka, dagen till ära NY0040 med blå tavla.
Saknas:
Nycklar när jag går ut.
Telefonen som fotot togs med