Nutte
Basic
Hur ser dessa pennknivar ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser dessa pennknivar ut?
Tur att man just fyllde 16 dåMan kan väl säga så här:
Om en ostraffad medelålders läkare går på bio och har med sig en Victorinox där bladet inte ens spärras i utspänt läge så kan han koppla av.
Om en 15-åring går runt med en Morakniv i ghettot, då kan polisen bli grinig.
Jag har en Victorinox SwissTool, lika stor som Rev och grym kvalite.Har funderat på multiverktyg då jag rätt ofta känner att det behövs. Tänkte en sån liten victorinox först men sen kom jag på att jag ändå då och då önskat jag haft en tång.
Funderingen nu ligger mellan Leatherman Squirt PS4 eller den lite större Rev. Någon som har koll på Leathermans (Leathermen?) och har någon input?
Keeping it simple
I portföljen för att kunna skala ett äpple.Vågar man fråga varför så många har en fickkniv i fickan varje dag?
Vad är det för länk du har på din skx?Väldigt fina edc-dumpar här i tråden.
Sååå jag bjussar på lite socialrealism a la föräldraledig med snorig unge. Försöker hålla mig med saker som är antingen stryktåliga och/eller billiga att ersätta.
Hade en leatherman micro på nyckelringen förut men den kändes för lätt att veckla ut skulle den lille få fatt i den.
Uncle seiko president. Har inget relevant att jämföra med, men jag gillar den.Vad är det för länk du har på din skx?
Jag brukar som regel ha ett par olika kombos...
Elegant tidlös... Longines Conquest Heritage 40mm, L’Epicurien och Olight koppar.
Lite modernare... GS sbgv229 Titan, Mcusta gentleman och Olight s1
Att lägga med snusdosa, secrid korthållaren och mobilen känns som att även ta med skorna på bild
Cool kniv? Vad är det för något?Fick inte med nycklar och korthållaren.. snuset och klocka varieras
Cool kniv? Vad är det för något?
Vad har den för specifika bruksområden? Den ser inte riktigt ut som en alltiallo.Visst är den?! Kniven kommer från Menovade och modellen heter S.T.U.F.F. (Sheepsfoot tangential underpin friction folder)
Jag kände direkt jag såg den -åhh, den perfekta klockpaketöppnaren!Vad har den för specifika bruksområden? Den ser inte riktigt ut som en alltiallo.
Jupp. Det är lagom specifikt för mig Min paketöppnare är denna Spyderco Techno eller en Stanley Classic 99E, kanske en av de absolut bästa knivarna där finns!!!Jag kände direkt jag såg den -åhh, den perfekta klockpaketöppnaren!