Vad har den för specifika bruksområden? Den ser inte riktigt ut som en alltiallo.
Nä, helt riktigt. Det är mer en liten precisionskniv. Perfekt att öppna klockpaket med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har den för specifika bruksområden? Den ser inte riktigt ut som en alltiallo.
"Legal to carry? LTC är en nätt pennkniv som du enkelt bär med dig i fickan. För att möta samhällets krav och lagar har vi avsiktligt designat denna fällkniv så att den ska kunna accepteras i urbana miljöer. Det betyder bl a att aluminiumskaftet saknar särskilda greppytor, att bladet saknar en konventionell bladlåsning (men som dock hålls på plats av en stadig fjäder) samt att bladet är kort och smalt och inte kan fällas ut med bara en hand." Saxat ifrån Fällknivens hemsidaHur ser dessa pennknivar ut?
Det var en snygg sinn!!
Är det en bajspåsehållare?
Haha Jepp.Är det en bajspåsehållare?
Har man en liten bajsmaskin får man vara redo att ta sitt ansvar när naturen kallarRätt
Så
Mäktigt
!!!
Jag hittar påsar i alla plagg! Hittade en i kavajen när jag var på konferens i förra veckanHar man en liten bajsmaskin får man vara redo att ta sitt ansvar när naturen kallar
Jag hittar mest små hundgodisar och ibland nån klicker från att vi tränat. Bajspåsarna är mer fasta i hållaren som alltid är med.Jag hittar påsar i alla plagg! Hittade en i kavajen när jag var på konferens i förra veckan
Kan bara tala för mig själv mitt argument är nog så enkelt att har man en liten smidig kniv så använder man den.Varför har så många en kniv med sig hela tiden?
I mittfall så använder jag nog kniven eller saxen dagligen för diverse uppgifter. Och sedan mina vänner och bekanta lärt sig att jag har den så är det väldigt ofta som personer i min närhet frågar om de kan få låna den eller om jag kan hjälpa dem med något.Varför har så många en kniv med sig hela tiden?
Samma för mig som @SimpaticoVarför har så många en kniv med sig hela tiden?
Viktigaste anledningen är väl att man aldrig vet när det dyker upp ett klockpaket som man rackarnsrabarbersnabbt behöver sprätta upp.Varför har så många en kniv med sig hela tiden?