Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dimen är ett smidigt litet toolTänkte införskaffa en litet multiverktyg och spanat på gerber dime och leatherman squart ps4.
Någon här som har några erfarenheter av någon eller båda av dom eller någon annan liknade som kan rekommenderas.
Tackar
Snyggt!Har försökt få ihop en trevlig svart EDC. Nu börjar jag känna mig rätt nöjd
Iphone 12 Pro med Nudient skal/plånbok
Civivi Brazen
Olight S1R Baton II
Olight I3T
G-Shock
Vad kallas en sån där ”bricka” du har på bilden? Har något liknande som jag fick med ett klockköp från Nymans. Skulle vilja ha fler och lite snyggare variant.
Vad kallas en sån där ”bricka” du har på bilden? Har något liknande som jag fick med ett klockköp från Nymans. Skulle vilja ha fler och lite snyggare variant.
hur små är dom? alltså grabbarnaSka köpa en lite ficklampa till grabbarnas påskägg på jobbet. Någon som har tips på liten ficklampa för ca 300kr, med liten så menar jag Max 15cm lång.
Olight I3T EOS skulle jag säga funkar bra med dom kraven.Ska köpa en lite ficklampa till grabbarnas påskägg på jobbet. Någon som har tips på liten ficklampa för ca 300kr, med liten så menar jag Max 15cm lång.
MukamaVart handlar ni ifrån? Känner att jag behöver shoppas lite prylar..
Sist vart det från knivesandtoolsVart handlar ni ifrån? Känner att jag behöver shoppas lite prylar..
Dimen har ju pincett, räcker inte den?
Nu så, nu börjar det ta sig. Ska bara komplettera med ett eldstål eller micro-tändare (väntar på en mini-tändare från Kina, men har second thoughts om den redan...) Tog bild nu på lunchen
Anpassad för att enkelt ha med sig i jackan/ryggan;
Min mobil, klocka och plånbok (alltid med)
En smidig liten 10k powerbank med snabbladdning och USB-c (oftast med)
Galaxy Buds Live BT-lurar (alltid med)
Litet bilnyckelfodral med laddningskabel på utsidan - fyllt med;
Laddningsbar Mini-ficklampa med förvånansvärt bra tryck (Olight),
Mini-multitool,
Smidig liten fällkniv,
Penna,
Allergimedicin i kapsel,
Pincett.
Börjar känna mig nöjd. Bara eldmöjlighet som borde lösas, men det är på G. Men tveksamt om mitt lilla fodral rymmer allt då... Pennan och medicinkapseln är inte svarta, kanske måste åtgärda det
Jo, men du vet hur det blir när man får feeling och beställer prylar . Hade missat att Dimen hade det. Men den "riktiga" pincetten är mer gedigen att hålla i, kommer komma väl tillpass med ungarnas stickor och fästingar.Dimen har ju pincett, räcker inte den?
Riktigt snygg EDC