Vet inte om jag törs berätta för dig.....:-O@RicVin - har du beställt bil? Vad blev det i sånt fall?
Jodå. Jag törs.. Lite kul historia också. Vi var ju 3 kollegor som skulle byta samtidigt. Vi var alla 3 helt inställda på V60 T6 Recharge. Om vi skulle få in dem under vårt ”tak”. Kollega 1 testade BMW 330E och blev såld. Bad HR beställa. Men efter att kollega 2 fått offert på Merca GLC laddhybrid så avbokades BMWn.Killen är SUV galen. Kollega 2 som fått Merca offerten beställde ändå en Volvo V60 T6 recharge R design. Fick pyssla bort lite utrustning för att få plats inom ramen. Men han fick det mesta han ville ha. Kollega 1 beställde en GLC. Sist men inte minst eller jo.. Kanske minst i alla fall när det gäller bilvalet. Jag tog en BMW 330e xDrive Touring. Testade alla 3 varianterna flera gånger och hade garanterat blivit nöjd att åka i vilken som. Men BMWn hade ”det” eller vad man ska säga.... Den ”talade” till mig på ett sånt sätt att jag bara var tvungen...
Du fattar själv vilket tjafs det kommer bli på jobbet om vem som valde ”rätt”...