Hittade något vid namn Ionity i Varberg. Är det något att ha? Verkar enkelt om man läser på deras hemsida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gör man om man vill ladda mellan Göteborg och Halmstad? Har sett att det finns någon Tesla-mojäng i Falkenberg men den passar väll knappast till en riktig bil?
Hade inte du hybrid? Då laddar man inte på vägen.
Ionity i Varberg brukar jag använda... mig veterligen så finns ingen snabbladdare i Halmstad? Så jag ser till att klara tillbakaresan för att sedan ladda i Varberg även på hemvägen..Hur gör man om man vill ladda mellan Göteborg och Halmstad? Har sett att det finns någon Tesla-mojäng i Falkenberg men den passar väll knappast till en riktig bil?
Teslas stationer funkar bara på Tesla tyvärrHittade något vid namn Ionity i Varberg. Är det något att ha? Verkar enkelt om man läser på deras hemsida.
Kolla https://abetterrouteplanner.com/Hur gör man om man vill ladda mellan Göteborg och Halmstad? Har sett att det finns någon Tesla-mojäng i Falkenberg men den passar väll knappast till en riktig bil?
Du hr ju helt uppenbart fått för dålig info från din bilsäljareHittade något vid namn Ionity i Varberg. Är det något att ha? Verkar enkelt om man läser på deras hemsida.
Du hr ju helt uppenbart fått för dålig info från din bilsäljare
Kör man inte Tesla måste man ha koll på Ionity
Min känsla är att det är långt ifrån all bilsäljare som har koll på sånt också...tyvärrDu hr ju helt uppenbart fått för dålig info från din bilsäljare
Kör man inte Tesla måste man ha koll på Ionity
Om man har en riktig elbil så kan man ladda på SuperCharger!Hur gör man om man vill ladda mellan Göteborg och Halmstad? Har sett att det finns någon Tesla-mojäng i Falkenberg men den passar väll knappast till en riktig bil?
Ska man lita på Musk är det snart öppet för flerOm man har en riktig elbil så kan man ladda på SuperCharger!
Erbjudandet har funnits länge, men ingen som hoppat på. Jag tror dock att det kan vara EU som bråkar...Ska man lita på Musk är det snart öppet för fler
Vad har du för bil?Körde min laddhybrid till Jämtland.
Snittade 0,97. Samma sträcka liknande körning med en D4 renderade i 0,65. 3dl mer sås för bebsinaren... För tco kalkylen ser hybrider generellt bra ut men för förare som rullar några tusen mil per år eller kör mestadels längre sträckor är hybrider bara skit. Så då var det sagt
Kör en xc60 t8, jätterolig bil men varken ekonomisk eller miljövänlig skulle jag troKörde min laddhybrid till Jämtland.
Snittade 0,97. Samma sträcka liknande körning med en D4 renderade i 0,65. 3dl mer sås för bebsinaren... För tco kalkylen ser hybrider generellt bra ut men för förare som rullar några tusen mil per år eller kör mestadels längre sträckor är hybrider bara skit. Så då var det sagt
Körde min laddhybrid till Jämtland.
Yes. En T6. Men det är ju Volvo u ett nötskal, törstiga bensinareMen det är väl en Volvo vi pratar om? Min A6 laddhybrid är riktigt snål även vid längre sträckor.
Ska man lita på Musk är det snart öppet för fler
Haha, pröjsa du det dubbla & stå i kö i framtidenIngen som bryr sig om hans hårfrisörsladdare ändå.
V90 T6 med 100mil på mätaren.Vad har du för bil?
Jag körde min Passat GTE 54 mil för nån månad sen. Fullpackad bil med fem personer och packning. Förbrukning 0,53 plus lite el i början. Jag hade en V60 D3 innan den var inte snålare.
/ P
Vet inte om du såg detta...Erbjudandet har funnits länge, men ingen som hoppat på. Jag tror dock att det kan vara EU som bråkar...
Får hoppas på IONITY-priser/minut för alla andra....
Haha, pröjsa du det dubbla & stå i kö i framtiden
Jodå, har sett det. Men samma erbjudande har funnits länge...Vet inte om du såg detta...
Elon Musk: "Tesla Superchargers håller på att göras tillgängligt för andra elbilar" – Allt om Elbil
I vanlig ordning tar Teslas VD Elon Musk till Twitter för att dela med sig av nyheter, händelser och andra tankar som kretsar kring Tesla. Nu kommeralltomelbil.se
Det kostar att inte köra tjejbil.
330e drog runt 0.7 ner till GBG. Körde någon mil med elen resten med bensinaren.Körde min laddhybrid till Jämtland.
Ja precis, är ju precis det MKB tweetar eller hur tolkar du hans fråga? Men ska man tolka Musks svar så är det på g nu.Jodå, har sett det. Men samma erbjudande har funnits länge...