Allt går bevisligen, antar att det är enklare med en ”nodate” då typ bara tavlan behöver vändas....?Det KAN vara så att en urmakare kan fixa det åt dig. Förr förekom det att folk gjorde det själva med Rolex 5513.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt går bevisligen, antar att det är enklare med en ”nodate” då typ bara tavlan behöver vändas....?Det KAN vara så att en urmakare kan fixa det åt dig. Förr förekom det att folk gjorde det själva med Rolex 5513.
Allt går bevisligen, antar att det är enklare med en ”nodate” då typ bara tavlan behöver vändas....?
Mycket bra! Mitt kaffe har nog aldrig smakat så gott.
Det ska gå lika fint med datum och day-date och vända tavla. Förutsatt att infästningen är okej.
Inte svårt att förstå att folk blir sålda på Cwc när man ser denna klockan. Så sjukt cool!
Tack! Din svarta är också riktigt fräckInte svårt att förstå att folk blir sålda på Cwc när man ser denna klockan. Så sjukt cool!
Matte = blästradHej, jag tycker det är riktigt svårt att få klart för mig hur finishen är på de matta mkII i quarts-utförande. Är de blästrade helmatt som g10 eller är de borstade? Mvh
Matte = blästrad
Matte-top = borstad ovansida och polerade sidor
Äntligen hittade klockan hem
Härligt! Vilket nr var det?
@finnirgens gamlaNummer 12
Åsså inte missa den här trådenÄntligen hittade klockan hem
Åsså inte missa den här tråden
https://klocksnack.se/threads/cwc-tactical-diver-flippers-diary-var-är-alla.130141/
Fotöbron där i fjärran?Fick hänga med på jobbet idag, den kände sig som hemma