• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

IMG_5821.jpeg

Någon här som knep den här?

https://www.tradera.com/item/655020104

Ni som vet mest, gick den inte lite högt? En ny (fungerande) går ju ändå att hitta för typ det dubbla? Verkade väl iofs bara vara verket så kanske var ett fynd om man kan eller har ett liggande.
Jag hade bevakning på den men tyckte den flög iväg. CWC verkar ha nåt nån galen status på ebay, så där kan man nog flippa den med lite vinst. Annars kan jag tänka mig att någon född -90 kanske kan tycka det är värt det

Jag hade bevakning på den men tyckte den flög iväg. CWC verkar ha nåt nån galen status på ebay, så där kan man nog flippa den med lite vinst. Annars kan jag tänka mig att någon född -90 kanske kan tycka det är värt det
Samma här, och tänkte som dig när den började dra iväg.

Ja, så kan det faktiskt vara…

Ingen här som har en typ lost boy eller någon annan cwc att byta mot, känner det räcker med en sån här eller måste man ha två då dem är små 😅
IMG_4176.jpeg

Två?? Du behöver 32 stycken:

Tillbaka
Topp