finnirgens
Silver
Ligger på hotellrummet och vilar innan middag. Sonen kollar tv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp begagnat, det kommer kontinuerligt ut annonser på dem här på KS.Är så jävla sugen på att köpa en av diver modellerna, är det bäst att köpa direkt via deras hemsida?
Snyggt med MN bandet, blir till att byta för min del ikväll!Burit den konstant sen jag köpte den.
Du får nog speca vilken av modellerna du är på jakt efter samt om det handlar om en nyare eller "vintage".Ingen som vill sälja sin diver?
Är det där en mk1 eller 2? Trevlig combo!Kollar ikapp lite F1! Fortfarande är CWCn den bekvämaste jag äger..
En mk2, safirglas och 120klick i vridringenÄr det där en mk1 eller 2? Trevlig combo!
Hur bärs den storleksmässigt?En mk2, safirglas och 120klick i vridringen
Ganska så nätt faktiskt. Den är ju rätt så tunn och hyfsat kort lug to lug (47mm om jag inte minns fel).Hur bärs den storleksmässigt?
Tack, det hade varit jättesnällt av digGanska så nätt faktiskt. Den är ju rätt så tunn och hyfsat kort lug to lug (47mm om jag inte minns fel).
Kan lägga lägga upp lite jämförelser mellan andra bilder imorrn. Om jag kommer ihåg.
Såld inom några timmar och hos sin nya ägare idag utan att ens lägga ut en säljannons! Älskar KS och saknar klockanHar en RN diver 1980 reissue som jag funderar på att sälja. Lägger ut här innan den hamnar på köp&sälj. Skicka PM om någon är intresserad.
Vad ligger dem på beg ca?Såld inom några timmar och hos sin nya ägare idag utan att ens lägga ut en säljannons! Älskar KS och saknar klockan
Sålde för samma som jag gav här på KS. Typ halva nypriset.Vad ligger dem på beg ca?
Tack, verkar vara riktigt trevliga klockorSålde för samma som jag gav här på KS. Typ halva nypriset.
Grym klocka! Saknar den redan som sagt. Köper säkert en annan RN dykare inom kortTack, verkar vara riktigt trevliga klockor
Här är lite jämförelser mellan en MK2, en G10, en Seiko skx och en Tudor pelagos.Tack, det hade varit jättesnällt av dig
Tack snälla för att du tog dig tid att fota och förklaraHär är lite jämförelser mellan en MK2, en G10, en Seiko skx och en Tudor pelagos.
Min handled är kanske 17,5cm i omkrets.
Alla klockor på samma handled.
Skillnad i tjocklek mellan en G10 och Mk2.