G-båt?Fick hänga med på jobbet idag, den kände sig som hemma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
G-båt?Fick hänga med på jobbet idag, den kände sig som hemma
Fotöbron där i fjärran?[/QUOT
Fan har du gjort davvan?
Skulle väl säga att ingen härmat någon. Boetterna köptes in från mrp saSåg precis hur lika dessa är i formspråket! Kan inget om cwc, vem har härmat vem?
Aha, det förklarar det mesta då. Tack, nu vet jag litet mer!Skulle väl säga att ingen härmat någon. Boetterna köptes in från mrp sa
Inte bara heuer och Cwc som köpte dom heller. Finns många fler! Bland annat City.Aha, det förklarar det mesta då. Tack, nu vet jag litet mer!
En fråga angående CWC:s nato som GS G10 kommer på: Stämmer det att det inte töjer sig nämnvärt? Jag har svårt att få det att sitta riktigt bra och skulle vilja ha ett hål mitt emellan två av de förstansade. Smartast att försöka töja eller stansa ut ett eget hål? Avvaktar nog lite oavsett - kanske handleden smalnar av lite när det slutat vara 25+ grader varje dag.
Jag tror visst att formeln för rätt antal klockor att äga är X+1 där X representerar antalet du för närvarande äger.Mina 3 Cwc. Hur många är lagom?
Mina 3 Cwc. Hur många är lagom?
Snyggt! Gjorde du som jag här bak i länken, och under MN-länken - eller löste du det på annat klurigt vis?Fick hem ett MN band som efter lite moddning passade bra!
Gjorde som du, men jag satte ett stygn bakom ena ”metallkeepern” då jag tyckte att den gled lite väl mycket.Snyggt! Gjorde du som jag här bak i länken, och under MN-länken - eller löste du det på annat klurigt vis?
https://klocksnack.se/threads/tyck-till-om-tidochting-se.108897/page-6#post-3370737
Alla tre?Vem ska få följa med hem idag?
Alla tre?