Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
19mm Från https://www.cheapestnatostraps.comKör ni 18 eller 20 mm på era G10 sitter jag och undrar över medans jag väntar på min?
edit: fel datum.. men fixat nu.
Japp! Stämmer. Gillar det, väldigt bekvämt. Har sytt om det för att passa fasta bandstiftefter guide av @MAz_666 tror jag... borde finnas här i tråden någonstans.Är det MN strapet?
Haft ett liggandes i flera år men aldrig kommit överens med det.
Helt okej, lite seg ibland. Men verkar bero på vad man mailar om. Om de inte svarar alls på länge kan du ju testa att ringa?Hur har ni upplevt kundtjänsten hos cwc? Mailat dem ett par gånger men utan att få något svar.
Att maila dem brukar innebära att svaret dröjer och vid ett par tillfällen har jag inte fått något svar öht. Däremot verkar de svara snabbt på sin Instagram.Hur har ni upplevt kundtjänsten hos cwc? Mailat dem ett par gånger men utan att få något svar.
Snyggt! Ser ut att vara 19 mm, sitter väldigt bra. Vilken ref på bandet?Nytt nato igen
Tack ! Elastiskt 19mm och superbra och billigt. Detta är det:Snyggt! Ser ut att vara 19 mm, sitter väldigt bra. Vilken ref på bandet?
Tack för tipset!Att maila dem brukar innebära att svaret dröjer och vid ett par tillfällen har jag inte fått något svar öht. Däremot verkar de svara snabbt på sin Instagram.
Helt okej, lite seg ibland. Men verkar bero på vad man mailar om. Om de inte svarar alls på länge kan du ju testa att ringjo
Jo självklart, tänkte mer på erfarenhet från deras kundtjänst.Helt okej, lite seg ibland. Men verkar bero på vad man mailar om. Om de inte svarar alls på länge kan du ju testa att ringa?
De skickas från Storbritannien som sig bör så det är bara frakten som tillkommer. Dock är ju det snart både tull och skatt på varor från tedrickarön så man får passa på.jag funderar på att beställa en G10 direkt ifrån Cwc.
Vart skickar de sina klockor ifrån? tillkommer tull och postens indrivning eller det är bara frakten som man betalar?
ok, tackDe skickas från Storbritannien som sig bör så det är bara frakten som tillkommer. Dock är ju det snart både tull och skatt på varor från tedrickarön så man får passa på.
Sjukt praktiskt!Ni som köper divers med DD.....wtf lixom?? Kan vi prata om detta helt bizzara beteende? Mår ni inte bra? Förstår ni inte? Behöver ni hjälp?
Hör av er......det det löser vi. Ni måste bara komma till insikt om hur fel det är!!!
Njanjo.....ett vanligt argument. Men både datum och DD dödar ju tavlan. Bara för att man har uselt närminne behöver man ju inte besudla sin klocka? Skriv det på handryggen.......Det är fel, de är fel att lägga sina brister på sin klocka....Sjukt praktiskt!
Sen tycker jag DD ser bättre ut på RN Diver än bara datum. Bäst gillar jag nodate, men jag har DD då jag behöver veta dag och datum typ var enda vakna sekund i mitt liv. Småbarnsförälder och har jobb där jag verkligen behöver hålla rätt på veckodagar/datum,