• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Någon i tråden som har en GS Sonar?
Kanske tom vill sälja den också ;)?
82320345-3365-4FEB-A649-2BCE7855A9F6.png

Snyggt! Ser ut att vara 19 mm, sitter väldigt bra. Vilken ref på bandet?
Tack 😀🤚🏻! Elastiskt 19mm och superbra och billigt. Detta är det:

jag funderar på att beställa en G10 direkt ifrån Cwc.
Vart skickar de sina klockor ifrån? tillkommer tull och postens indrivning eller det är bara frakten som man betalar?

jag funderar på att beställa en G10 direkt ifrån Cwc.
Vart skickar de sina klockor ifrån? tillkommer tull och postens indrivning eller det är bara frakten som man betalar?
De skickas från Storbritannien som sig bör så det är bara frakten som tillkommer. Dock är ju det snart både tull och skatt på varor från tedrickarön så man får passa på.

Ni som köper divers med DD.....wtf lixom?? Kan vi prata om detta helt bizzara beteende? Mår ni inte bra? Förstår ni inte? Behöver ni hjälp?
Hör av er......det det löser vi. Ni måste bara komma till insikt om hur fel det är!!!
Sjukt praktiskt!
Sen tycker jag DD ser bättre ut på RN Diver än bara datum. Bäst gillar jag nodate, men jag har DD då jag behöver veta dag och datum typ var enda vakna sekund i mitt liv. Småbarnsförälder och har jobb där jag verkligen behöver hålla rätt på veckodagar/datum,

Sjukt praktiskt!
Sen tycker jag DD ser bättre ut på RN Diver än bara datum. Bäst gillar jag nodate, men jag har DD då jag behöver veta dag och datum typ var enda vakna sekund i mitt liv. Småbarnsförälder och har jobb där jag verkligen behöver hålla rätt på veckodagar/datum,
Njanjo.....ett vanligt argument. Men både datum och DD dödar ju tavlan. Bara för att man har uselt närminne behöver man ju inte besudla sin klocka? Skriv det på handryggen.......Det är fel, de är fel att lägga sina brister på sin klocka....

Tillbaka
Topp