Larsmustasch
Basic
4:e CWC’n. Denna var ju kalasfin. Riktigt sköna vibbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som vill sälja sin Diver Quartz?
Snyggt!!! Dom är fina i svart alltså, speciellt på det där bandet.Tillbaka i klubben, igen
Fattar inte varför den fått ligga ute osåld så länge!Avslutad - CWC SBS mk2
CWC SBS mk2 2018 uttagen av mig. Har varit min dagliga beater sedan köp och det finns givetvis spår av detta. Glaset är helt intakt och repfritt. Kommer full set med oanvänt original cwc nato, avklippt väl använt one-piece Zuludiver nato samt ett svart Nasa band. Fantastisk klocka som är byggd...klocksnack.se
Fear of the dark?Fattar inte varför den fått ligga ute osåld så länge!
Man ska aldrig lämna klubben Totte.....Tillbaka i klubben, igen
Sant! Men dyker alltid upp annat som är intressantMan ska aldrig lämna klubben Totte.....
När jag beställde min G10 GS så valde jag UPS. Gick på 2 dagar ungefär.Ni som beställt från hemsidan, valde ni Airmail eller UPS? Vilket går snabbast?
Tack på förhand!
Det ska vara samma som köp från vilket icke EU-land som helst. Dyrt.Hur blir det med eventuella avgifter/ tull nu när England inte tillhör EU längre. Har det hittills påverkat?
Typ 25 procent plus frakt alltså eller mer?Det ska vara samma som köp från vilket icke EU-land som helst. Dyrt.
Så jävla coola. Cwc rockar men Omegan till höger är inte heller fy skamDet är lite roligt och ngt jag inte hört tidigare. När MOD sålde ut överskottsmateriel i form av klockor (inkl Milsubs!) så såldes de i kransar om 50 uppträdda på en stålwire.
Inköpspris + frakt = summan som 25% moms läggs på. Sen blir blir det tull och speditörens hanteringsavgift ovanpå det med ett par hundralappar.Typ 25 procent plus frakt alltså eller mer?
Eller så struntar man i att strula med moms & tull och istället köper min CWC G10 Tactical Field Jaggis Limited Eidition. Nu på en Köp&Sälj nära dig
Nej nej nej! Hela grejen med Cwc är ju fasta bandstift som man kan lita på i vått och torrt. Kör nato, MN eller Falkland. Inget annat.Tänkte byta till ljusgrå tropic, men fick istället lära mig mer om fasta bandstift. Ingen som borrat ur dem och satt dit fjädrande?
Tack, så får det bli. Finns en hel del kul på CWC hemsida. Det får bli en beställning därifrån.Nej nej nej! Hela grejen med Cwc är ju fasta bandstift som man kan lita på i vått och torrt. Kör nato, MN eller Falkland. Inget annat.
Falklandbandet kan upplevas lite bulkiga undertill men jag tycker ändå de bandet är klart coolast påTack, så får det bli. Finns en hel del kul på CWC hemsida. Det får bli en beställning därifrån.
Det är lite roligt och ngt jag inte hört tidigare. När MOD sålde ut överskottsmateriel i form av klockor (inkl Milsubs!) så såldes de i kransar om 50 uppträdda på en stålwire.