• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

image.jpg

(Lite plåster på såren för er andra trådläsare)

Kan vara intresserad, hojta till om/när en beställning blir aktuell.

Edit: såg att Seikosthlm hade ett litet lager samt med ett erbjudande. OCH att jag faktiskt har budat hem ett band av densamme (för inte alls längesedan)... Får skylla på gårdagen... (Och då kanske ni inte ens diskuterade samma band som jag tänker på..). Iaf, trevlig fortsatt helg!
De band jag snackade om är de som egentligen är till för fallskärmar :) @Seikosthlm hade även de hemma så har redan beställd från han. Han har även Nato i MN stil (som jag redan har hemma) som är riktigt skön kvalité på :) Du kommer nog bli nöjd!

I den eviga jakten på perfekta beatern/jobbklockan så har jag nu börjat bli kraftigt sugen på en CWC SBS MK2 (för visst är det väl den som är den senaste, med safirglas? är inte särskilt påläst)

Är lite trött nu på diverse SKX jag ägt som både känns lite blingiga emellanåt pga poleringen samt taskig tidhållning. Får nog svära i kyrkan och säga att jag börjar bli sugen på en Quartz efter alla år för att ha en pansarvagn till klocka utan att det ska behöva vara en G-Shock.

Jag är dock inte lika sugen på att pröjsa 7k+ eller vad det kostar att köpa den på CWC hemsida, då jag är osäker på vad jag kommer att känna om "nato-tvånget" i längden.

Nån får gärna hojta till om man sitter på en SBS MK2 (dae) som man kanske vill avyttra..eller tipsa mig om eventuella aktuella auktioner på nätet!

I den eviga jakten på perfekta beatern/jobbklockan så har jag nu börjat bli kraftigt sugen på en CWC SBS MK2 (för visst är det väl den som är den senaste, med safirglas? är inte särskilt påläst)

Är lite trött nu på diverse SKX jag ägt som både känns lite blingiga emellanåt pga poleringen samt taskig tidhållning. Får nog svära i kyrkan och säga att jag börjar bli sugen på en Quartz efter alla år för att ha en pansarvagn till klocka utan att det ska behöva vara en G-Shock.

Jag är dock inte lika sugen på att pröjsa 7k+ eller vad det kostar att köpa den på CWC hemsida, då jag är osäker på vad jag kommer att känna om "nato-tvånget" i längden.

Nån får gärna hojta till om man sitter på en SBS MK2 (dae) som man kanske vill avyttra..eller tipsa mig om eventuella aktuella auktioner på nätet!
Jag har en cwc rn mk2 med safirglas. Minns att jag letade jävligt länge efter en när jag till slut hittade en på Tradera. Annars tycker jag inte dom dyker upp så ofta varken här eller på wus. Sbsen ser jag ännu mer sällan.

Kan dock säga att det är en tokgrym beater!

C9D49E61-95AD-43BF-8D25-644553F066E3.JPG

Ni som har 18mm nato på era klockor. Var har ni köpt de och hur upplever ni dom?

Jag har märkt att jag gillar när nato inte har sömmar av bekvämlighetsskäl :) har du för många hemma kan jag vara intresserad av ett eller två också.

Tillbaka
Topp