• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

20210403_152601.jpg

G10 GS Sapphire.

Du menar väl tvättmaskinen?
Diskmedlet fräter väl ner dem....eller?😬
ACD5A388-5A75-43DE-817B-B3E2DBF95950.jpeg
Körde i diskmaskin. Dom ska ju hålla för krig. Dom ser ok ut efteråt, men kanske ska man inte göra det så ofta.
Mest otippade i diskmaskin är kanske att man kan köra tangentbord i diskmaskin! Inget diskmedel, skonsammaste programmet, täck för sladdar/anslutningar, och så ska dom torka i ungefär en vecka innan man pluggar in dom igen (vänd på dom några gånger). Har gjort det själv, blir riktigt bra (men man får väl göra det på egen risk)

Vårrengöring. Natobanden fick åka med i diskmaskinen, så Mellorn och divern får lite fräschare kläder.
IMG_20210415_201437.jpg
Du menar tvättmaskinen eller?
Diskmedlet fräter väl ner dem 😬
Körde i diskmaskin. Dom ska ju hålla för krig. Dom ser ok ut efteråt, men kanske ska man inte göra det så ofta.
Mest otippade i diskmaskin är kanske att man kan köra tangentbord i diskmaskin! Inget diskmedel, skonsammaste programmet, täck för sladdar/anslutningar, och så ska dom torka i ungefär en vecka innan man pluggar in dom igen (vänd på dom några gånger). Har gjort det själv, blir riktigt bra (men man får väl göra det på egen risk)
Vilka städtips!
Äh...
Testar att slänga in min laptop!
Ingen minns en fegis.

Jag bytte batteri på min cwc rn diver juni 2019, drygt 2 år senare är batteriet slut. Ska det inte räcka längre än så?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp