Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min har dagligen fått åka med på allt stoj och stök ute på mina byggarbetsplatser de senaste tre åren. Sånt biter helt enkelt inte på den.Grym klocka det här, går fortfarande på sekunden trots flera helgers bankande och härjande i trädgården.
Försökt hitta bilder på svarta cwc divers med patina-brukar ju inte vara så svårt...Min har dagligen fått åka med på allt stoj och stök ute på mina byggarbetsplatser de senaste tre åren. Sånt biter helt enkelt inte på den.
Väntar på att PostNord skall släppa min ur tullens järnhårda nypor... 75 riksdaler vill dom ha-och fick. Men dom släpper banne mig inte taget i alla fall!Min har dagligen fått åka med på allt stoj och stök ute på mina byggarbetsplatser de senaste tre åren. Sånt biter helt enkelt inte på den.
De sitter och beundrar den...Väntar på att PostNord skall släppa min ur tullens järnhårda nypor... 75 riksdaler vill dom ha-och fick. Men dom släpper banne mig inte taget i alla fall!
Fickuret var ju grymt! Kanske är dags att de får sig en revivalFamiljefoto
VerkligenFickuret var ju grymt! Kanske är dags att de får sig en revival
Vad är det för band?Familjefoto
CWC:s egna med Broad Arrow och brittiskt M-nummerVad är det för band?
Grattis!
Den är smidigare än de flesta Sinn jag har....bär mig emot att erkänna!Grattis!
Berätta- hur känns den, eller rättare sagt, känns den öht jämfört med dina andra klockor?
Tycker de är så skönt fokuserade på no-nonsens - ska visa tid och ibland datum/dag, och hålla för tuffa tag.Den är smidigare än de flesta Sinn jag har....bär mig emot att erkänna!
Hans bilder är väldigt lockande-hans "fel" att jag är här. Under owg jag började kolla lite extra på cwc - storyn is everything om ngn sa här på KS.Tack vare @Fliegerchronograph🚁 så har jag ju börjat surfa på fickur också. Hur ska detta sluta...
Tack vare @Fliegerchronograph🚁 så har jag ju börjat surfa på fickur också. Hur ska detta sluta...
Hans bilder är väldigt lockande-hans "fel" att jag är här. Under owg jag började kolla lite extra på cwc - storyn is everything om ngn sa här på KS.
Du har inte fått klockan än?PostNord måste vara det i särklass sämst skötta samhällsnyttiga företaget i Sverige idag...
Mitt klockintresse har avtagit helt pga av dem. Orkar inte beställa en pryl längre. Så otroligt jävla värdelöst dåligt hanterat av dem. Hur kan ALLA andra företag lyckas vara innovativa och jobba för att effektivisera och ta fram snabbare, bättre och billigare lösningar men Postnord åstadkommer det exakt motsatta? Det är verkligen en gåta.PostNord måste vara det i särklass sämst skötta samhällsnyttiga företaget i Sverige idag...
Vadå då, nu har de ju kommit på att man bara kan skriva en kod på kuvertet och slippa frimärken! Ingen tillverkning av frimärken och man gör hela jobbet själv i appen, då blir portot billigare. Eller vänta nu här, det är dyrare att använda den nya funktionen!? Never mind...Mitt klockintresse har avtagit helt pga av dem. Orkar inte beställa en pryl längre. Så otroligt jävla värdelöst dåligt hanterat av dem. Hur kan ALLA andra företag lyckas vara innovativa och jobba för att effektivisera och ta fram snabbare, bättre och billigare lösningar men Postnord åstadkommer det exakt motsatta? Det är verkligen en gåta.
Jag såg den också, känns som en intressant lösning men risken för fel känns ännu störreVadå då, nu har de ju kommit på att man bara kan skriva en kod på kuvertet och slippa frimärken! Ingen tillverkning av frimärken och man gör hela jobbet själv i appen, då blir portot billigare. Eller vänta nu här, det är dyrare att använda den nya funktionen!? Never mind...
Obegripligt.Mitt klockintresse har avtagit helt pga av dem. Orkar inte beställa en pryl längre. Så otroligt jävla värdelöst dåligt hanterat av dem. Hur kan ALLA andra företag lyckas vara innovativa och jobba för att effektivisera och ta fram snabbare, bättre och billigare lösningar men Postnord åstadkommer det exakt motsatta? Det är verkligen en gåta.
Vart det inte mer i tull på en ny? Då blev det ju nästan intressant att köpa en från UKObegripligt.
Men efter nästan tre veckor, och 75:-kr i tull är den min!
Nu skall vi bara se om Tirpitz i bakgrunden flyter, så leker livet!