Kan inte detta ha och göra med kvalitén på själva batteriet?Jag bytte batteri på min cwc rn diver juni 2019, drygt 2 år senare är batteriet slut. Ska det inte räcka längre än så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte detta ha och göra med kvalitén på själva batteriet?Jag bytte batteri på min cwc rn diver juni 2019, drygt 2 år senare är batteriet slut. Ska det inte räcka längre än så?
Fast jag körde på Maxell! Det borde ju vara bra grejjer! Valde dessutom ett som var tjockare än det rekommenderare Renata (på urmakarens rekommendation).Kan inte detta ha och göra med kvalitén på själva batteriet?
Vill inte påstå att jag har några särskilda kunskaper kring batterier och urverk - var mer av en spontan reflektion. Min RN Diver är tillverkad -19 och så vitt jag vet inte har fått batteriet utbytt. Min kanske också väljer att dö snart?Fast jag körde på Maxell! Det borde ju vara bra grejjer! Valde dessutom ett som var tjockare än det rekommenderare Renata (på urmakarens rekommendation).
Minns inte när min är tillverkad , men vill minnas runt 15? Jag köpte den begagnat 2017.Vill inte påstå att jag har några särskilda kunskaper kring batterier och urverk - var mer av en spontan reflektion. Min RN Diver är tillverkad -19 och så vitt jag vet inte har fått batteriet utbytt. Min kanske också väljer att dö snart?
Är det här ngn specialare de gör med new old stock visare, mm?
Håller helt med!Kul med ett märke med mycket historia och som inte tömmer plånboken helt och hållet.
Okej, de riktigt ovanliga vintage går säkert för rätt stora pengar.
Vad är det för band? Erikas?Håller helt med!
Det är från cheap nato straps.Vad är det för band? Erikas?
Haha va f..löjligt billigt ju.Det är från cheap nato straps.
Paratrooper PVD Strap Black (19 mm)
This is a strap that has been around since the 1960´s. Originally french navy divers (Marine Nationale) was wearing these type of straps on their Tudor "Snowflakes". Our version differs from other elastic straps, we chose to make our Paratrooper strap as slimmed down as possible to be able to...www.cheapestnatostraps.com
såg att det var ännu billigare nu. Ska nog köpa något till
Egentligen borde alla ha varsin CWC -Varför krångla till det
Då är man med i gänget, känns gediget och väldigt enkelt.
Jaaaa, blev sjukt sugen på en SBS nodate destro... får läsa på om import från uk.... attans brexit.Egentligen borde alla ha varsin CWC -Varför krångla till det
De drar ju bort UK momsen och sen plussas det väl på svensk moms samt ngn tullavgift.Jaaaa, blev sjukt sugen på en SBS nodate destro... får läsa på om import från uk.... attans brexit.
Inga bilder ??Har bytt batteri nu på min rn diver. Det var nog det lättaste batteribytet någonsin. Gshocks är bra mkt svårare att byta batteri på.
Packningen ligger passande nog rätt stabilt och hoppar inte ut när man öppnar den.Inga bilder ??
Är det så att boetten kan fås antigen polerad eller matt?Kör denna på MN strap idag.
På denna enbart polerad. Men kolla på deras hemsida så finns olika varianter.Är det så att boetten kan fås antigen polerad eller matt?