• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Fast jag körde på Maxell! Det borde ju vara bra grejjer! Valde dessutom ett som var tjockare än det rekommenderare Renata (på urmakarens rekommendation).
Vill inte påstå att jag har några särskilda kunskaper kring batterier och urverk - var mer av en spontan reflektion. Min RN Diver är tillverkad -19 och så vitt jag vet inte har fått batteriet utbytt. Min kanske också väljer att dö snart? :oops:

Vill inte påstå att jag har några särskilda kunskaper kring batterier och urverk - var mer av en spontan reflektion. Min RN Diver är tillverkad -19 och så vitt jag vet inte har fått batteriet utbytt. Min kanske också väljer att dö snart? :oops:
Minns inte när min är tillverkad , men vill minnas runt 15? Jag köpte den begagnat 2017.

Förlåt en newbie men det här var ju lite kul;

1618928270846.png

Tänker att det inte vore fel med lite extra packningar. Någon som vet vart jag kan beställa från inom eu? Vet att cousinsuk har passande men blir ju dyrt iom brexit kanske.

Om inget annat alternativ finns så kan jag nog ändå ta cousinsuk, men har ju ingen aning om vilka packningar det är, någon som vet?

Vad är det för band? Erikas?
Det är från cheap nato straps.

såg att det var ännu billigare nu. Ska nog köpa något till :)

Det är från cheap nato straps.

såg att det var ännu billigare nu. Ska nog köpa något till :)
Haha va f..löjligt billigt ju.

Jaaaa, blev sjukt sugen på en SBS nodate destro... får läsa på om import från uk.... attans brexit.
De drar ju bort UK momsen och sen plussas det väl på svensk moms samt ngn tullavgift.
Frågade Silvermans och fick det här svaret;

"The price is £899 plus shipping but we would deduct the uk tax so the price is £749 approx but you will probably have to pay the Swedish tax and small duty when it arrives.

Tillbaka
Topp