• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Jag är gärna med på ett gruppköp, men slipper helst administrera det.
Jag är på i sånt fall!
Kul! Ja, frågan är ju hur många pers man blir. Blir lite bättre pris per loop om man är fler.

Vi kör en intressekoll! Så kanske jag kan ta på mig att beställa. Behöver ju inte bli för komplicerat 😁

Vill man vara med på ett gruppköp, gilla det här inlägget med en ”😍”.

Räkna med runt hundralappen per loop så får man se sen vad det blir exakt 👍🏼

Fiskeklockan idag!
91627AD0-516D-4BA4-8EDF-0E903F88ED35.jpeg

Kul! Ja, frågan är ju hur många pers man blir. Blir lite bättre pris per loop om man är fler.

Vi kör en intressekoll! Så kanske jag kan ta på mig att beställa. Behöver ju inte bli för komplicerat 😁

Vill man vara med på ett gruppköp, gilla det här inlägget med en ”😍”.

Räkna med runt hundralappen per loop så får man se sen vad det blir exakt 👍🏼
Sådär ja, nu har jag beställt till oss 😎

Beställde några extra exemplar, så ifall någon nu skulle ändra sig och vill ha så finns det kanske över. 🇸🇪👍🏼

Oj, det var snabbt marscherat! Tack för att du tog tag i detta.

Jag skickar ett pm ang swishbetalning så att du inte behöver ligga ute med pengar.
Bra jobbat! Ge oss instruktioner så det blir så smidigt som möjligt för dig.
Kommer ha svårt med tiden nu framöver så tänkte det är lika bra att köra 😉

Inga problem. Jag hör av mig med instruktioner framöver 👍🏼

@Jaggis ....vet du om det går att få tag på en ny strap till din Tactical Diver? Den är svart med svarta hällor. Hittar inget på CWC:s hemsida utöver en svart som var x-tra long?

@Jaggis ....vet du om det går att få tag på en ny strap till din Tactical Diver? Den är svart med svarta hällor. Hittar inget på CWC:s hemsida utöver en svart som var x-tra long?
Om det inte löser sig på annat håll så finns de på CWCs hemsida, välj ”current issued nato”, bläddra sedan långt ner på listan där man väljer färg till du kommer till ”matt black buckle”

Bilagor

• BD653535-2AF1-4D71-A694-A7FCAD8EE901.jpeg
    BD653535-2AF1-4D71-A694-A7FCAD8EE901.jpeg
    99.2 KB · Visningar: 11
Tillbaka
Topp