finnirgens
Silver
Jag är på i sånt fall!Snyggt! Ska vi köra ett gruppköp eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är på i sånt fall!Snyggt! Ska vi köra ett gruppköp eller?
Jag är gärna med på ett gruppköp, men slipper helst administrera det.
Kul! Ja, frågan är ju hur många pers man blir. Blir lite bättre pris per loop om man är fler.Jag är på i sånt fall!
Om så, är jag gärna med!!Snyggt! Ska vi köra ett gruppköp eller?
Fisk då?Fiskeklockan idag!
Jorå!Fisk då?
Sådär ja, nu har jag beställt till ossKul! Ja, frågan är ju hur många pers man blir. Blir lite bättre pris per loop om man är fler.
Vi kör en intressekoll! Så kanske jag kan ta på mig att beställa. Behöver ju inte bli för komplicerat
Vill man vara med på ett gruppköp, gilla det här inlägget med en ””.
Räkna med runt hundralappen per loop så får man se sen vad det blir exakt
Sådär ja, nu har jag beställt till oss
Beställde några extra exemplar, så ifall någon nu skulle ändra sig och vill ha så finns det kanske över.
Bra jobbat! Ge oss instruktioner så det blir så smidigt som möjligt för dig.Sådär ja, nu har jag beställt till oss
Beställde några extra exemplar, så ifall någon nu skulle ändra sig och vill ha så finns det kanske över.
Oj, det var snabbt marscherat! Tack för att du tog tag i detta.
Jag skickar ett pm ang swishbetalning så att du inte behöver ligga ute med pengar.
Kommer ha svårt med tiden nu framöver så tänkte det är lika bra att köraBra jobbat! Ge oss instruktioner så det blir så smidigt som möjligt för dig.
Tar gärna en om det blir någon över sen.....Kommer ha svårt med tiden nu framöver så tänkte det är lika bra att köra
Inga problem. Jag hör av mig med instruktioner framöver
Har säkert hemma. Ska kolla!@Jaggis ....vet du om det går att få tag på en ny strap till din Tactical Diver? Den är svart med svarta hällor. Hittar inget på CWC:s hemsida utöver en svart som var x-tra long?
Vajjert, tack!Har säkert hemma. Ska kolla!
Om det inte löser sig på annat håll så finns de på CWCs hemsida, välj ”current issued nato”, bläddra sedan långt ner på listan där man väljer färg till du kommer till ”matt black buckle”@Jaggis ....vet du om det går att få tag på en ny strap till din Tactical Diver? Den är svart med svarta hällor. Hittar inget på CWC:s hemsida utöver en svart som var x-tra long?
Tack, det missade jagOm det inte löser sig på annat håll så finns de på CWCs hemsida, välj ”current issued nato”, bläddra sedan långt ner på listan där man väljer färg till du kommer till ”matt black buckle”
Du bär den snyggt, vågar inte ens lägga upp en bild på den jag har för den känns så malplacerad på min handled
Du bär den snyggt, vågar inte ens lägga upp en bild på den jag har för den känns så malplacerad på min handled
Min favorit! Fundera på att modda den med en datum tavla....Sommarstugeklockan.
Min favorit! Fundera på att modda den med en datum tavla....
Jo det är datum verk. Kostar 250gbp att få det fixat, det är bara skit att dom lämnade EU...Jag misstänker att urverket har kvar datumfunktionen (men är ej 100). En gång per dygn (dock ej kl 12) tickar den till lite lågt, precis som det låter när datumet växlar.
Ojoj, misstänker en häftig prislappTog just en sväng förbi CWCs sida. Dessa är roliga. NOS automat med datum och tritiumtavla.