• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Den?

Kul! Ja, frågan är ju hur många pers man blir. Blir lite bättre pris per loop om man är fler.

Vi kör en intressekoll! Så kanske jag kan ta på mig att beställa. Behöver ju inte bli för komplicerat 😁

Vill man vara med på ett gruppköp, gilla det här inlägget med en ”😍”.

Räkna med runt hundralappen per loop så får man se sen vad det blir exakt 👍🏼
Jag är gärna med!
Edit: efter att ha läst vidare i tråden såg jag att beställningen redan var gjord. Finns det ett över är jag superintresserad!

Simkompis 😀
46FD4134-8BD7-405B-982F-D88688617487.jpeg

Vet inte om detta strider mot forumets policy, men säljångern har kickat in...
Jag undrar oförskämt om den CWC SBS som jag köpte från silvermans och sålde i våras finns kvar på forumet?
Står Wendin på certet.
Köper gärna tillbaka klockan om det går för sig.
Skicka gärna Pm.

Här är en bild bredvid Rsc kompisen.
DEE20CA4-017D-43D3-BC9B-62EB08CD927D_1_201_a.jpeg

Oj så snygg! Helt novis på cwc och lite för lat för att googla så måste jag fråga är den i sitt originalutförande? Och finns ref på den? Kombinationen utan datum och automatic gör den fulländad! 👌🏼

Tackar! Ja, jag är tämligen säker på att den är original. Det var länge sedan jag köpte den (beg) men jag har ask och kvitto hemma. Där borde ref nummer framgå.

Tackar! Ja, jag är tämligen säker på att den är original. Det var länge sedan jag köpte den (beg) men jag har ask och kvitto hemma. Där borde ref nummer framgå.
Borde vara typ en sådan:

Borde vara typ en sådan:

Njae. Min har 60-klicks vridring och T-tavla. Jag tror inte att den (min) har safirglas. Mao, jag tror (men har dålig koll) att mon är en Mk 1, medan den i din länk är en Mk 2.

Tillbaka
Topp