Ok?? Den har jag missat!Finns en auto på köp&sälj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok?? Den har jag missat!Finns en auto på köp&sälj.
Köpte en mk2 ganska nyligen. Nöjer mig med det.Japp, ser fin ut. Bra pris enligt mig.
Det är ju en fin klocka det. Förstår att du är nöjd.Köpte en mk2 ganska nyligen. Nöjer mig med det.
Jag är gärna med!Kul! Ja, frågan är ju hur många pers man blir. Blir lite bättre pris per loop om man är fler.
Vi kör en intressekoll! Så kanske jag kan ta på mig att beställa. Behöver ju inte bli för komplicerat
Vill man vara med på ett gruppköp, gilla det här inlägget med en ””.
Räkna med runt hundralappen per loop så får man se sen vad det blir exakt
Lite snigel jag. Men om det skulle bli en över kan jag vara intresseradSådär ja, nu har jag beställt till oss
Beställde några extra exemplar, så ifall någon nu skulle ändra sig och vill ha så finns det kanske över.
Oj så snygg! Helt novis på cwc och lite för lat för att googla så måste jag fråga är den i sitt originalutförande? Och finns ref på den? Kombinationen utan datum och automatic gör den fulländad!Sommarstugeklockan.
Oj så snygg! Helt novis på cwc och lite för lat för att googla så måste jag fråga är den i sitt originalutförande? Och finns ref på den? Kombinationen utan datum och automatic gör den fulländad!
Borde vara typ en sådan:Tackar! Ja, jag är tämligen säker på att den är original. Det var länge sedan jag köpte den (beg) men jag har ask och kvitto hemma. Där borde ref nummer framgå.
Läs den här artikeln.Oj så snygg! Helt novis på cwc och lite för lat för att googla så måste jag fråga är den i sitt originalutförande? Och finns ref på den? Kombinationen utan datum och automatic gör den fulländad!
Borde vara typ en sådan:
CWC RN Automatic Divers Watch Mk.2, Stainless Steel (RN300-MT AS120)
Item code: 35621 NEW CWC ROYAL NAVY SPEC AUTO DIVER MK2(Sapphire glass and 120-click bezel) This watch has the same shape case as the Royal Navy Issue Quartz with a slightly deeper profile to take the Sellita Top Grade Swiss mechanical automatic movement.This configuration uses the same case...www.cwcwatch.com
Läs den här artikeln.
Historical Perspectives: CWC: The Watch That Replaced The MilSub
A rare military watch is coming back later this year.www.hodinkee.com
MkII med safirglas är märkta med Sapphire på boettlocket (och har som sagt 120 klicks ring).Njae. Min har 60-klicks vridring och T-tavla. Jag tror inte att den (min) har safirglas. Mao, jag tror (men har dålig koll) att mon är en Mk 1, medan den i din länk är en Mk 2.
I flaggstången?Den kom snabbt som ögat!
Men jäklar va rymlig den var, trodde den skulle passa lite snyggare. Hur är de tänkt man ska ha den egentligen?
Häftklammer/Tapetserartråd och nål?Den kom snabbt som ögat!
Men jäklar va rymlig den var, trodde den skulle passa lite snyggare. Hur är de tänkt man ska ha den egentligen?
Är inte tanken att den ska sitta på andra sidan så att du kan vika in flärpen under den?Den kom snabbt som ögat!
Den kom snabbt som ögat!
Är inte tanken att den ska sitta på andra sidan så att du kan vika in flärpen under den?