Listade ut detta själv. Man ser ju aldrig flaggan själv men bra att visa var man kommer ifrån om det skulle bli krig på kontoret
Flärpinstruktion!
Jäkla omständligt sätt att trä på i videon dock. Jag tog från andra hållet. Mycket lättare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Listade ut detta själv. Man ser ju aldrig flaggan själv men bra att visa var man kommer ifrån om det skulle bli krig på kontoret
Flärpinstruktion!
Jäkla omständligt sätt att trä på i videon dock. Jag tog från andra hållet.
Vi får väl göra gemensam sak av detHoppas fredagstråden nu på fredag blir översvämmad av swedish flags
Ny eller studsade den vidare direkt?
Ny eller studsade den vidare direkt?
Studs som tur varNy eller studsade den vidare direkt?
Ja, det är en baggis! Du kan gå till vem som helst. Kanske inte få den provtryck på ur och penn dockSBS:en stannat för länge sedan.
Batteribyte borde väl vilken ful-urmakare alá Klockmäster klara av?
Snyggt. Vad för band?Fältklocksfredag. Inga särskrivningar här inte
Tack! Det är CWC’s egna. Mina favvo natoband. Lite tjockare och styva men blir mjukare med tidenSnyggt. Vad för band?
Har ett gäng 20 mm till min dykare men inga 18 mm. Synd att det blivit så krångligt IOM brexitTack! Det är CWC’s egna. Mina favvo natoband. Lite tjockare och styva men blir mjukare med tiden
Ha- som jag dåTack! Det är CWC’s egna. Mina favvo natoband. Lite tjockare och styva men blir mjukare med tiden
Vilken färg är det du har där?Tack! Det är CWC’s egna. Mina favvo natoband. Lite tjockare och styva men blir mjukare med tiden
Har för mig att det är Nato gray. Det finns även ett vintage gray som är mörkare.Vilken färg är det du har där?
Om någon ångrat sig köper jag gärna din svenska loop@phille87
@essenceofallthingsgood
@vanman
@trumpetera
@finnirgens
@DrDre
@NiklasF
@Scipio
@Davvan
@Nissenutz
Sådär ja! Då var våra loops mottagna. Återkommer i DM med telefonnummer och instruktioner
Försöker hitta fredagstråden!En dubblett för den som inte läser fredagstråden