DrDre
Diamant
Det här är kanske gamla nyheter för vissa i tråden men jag upptäckte just en väldigt intressant sida om CWC. Särskilt den delen som handlar om Royal Navy Diver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här är kanske gamla nyheter för vissa i tråden men jag upptäckte just en väldigt intressant sida om CWC. Särskilt den delen som handlar om Royal Navy Diver.
Han har också ett väldigt bra Instagram-flöde. Många fina CWC:s där och dessutom sjukt trevlig och hjälpsam om man behöver hjälp med att få reda på lite mer info om en viss referens/modell som typ inte går att googla sig till.Bra tips @DrDre, har man något att läsa ikväll.
Fick hem denna idag tack vare Clark Waynes föredömliga beställning!
Vad händer?
Jo, min son kallar mig för MÖP, och lovar att reta mig så snart han ser den på min SBS!
Frågan är… behålla den, eller behålla värdigheten…!
Tycker för övrigt att den passar sjukt bra på SBS:en!!Behåll båda! Frågan är om sonen får behålla månadspengen eller inte.
Vad heter han på instagram?Han har också ett väldigt bra Instagram-flöde. Många fina CWC:s där och dessutom sjukt trevlig och hjälpsam om man behöver hjälp med att få reda på lite mer info om en viss referens/modell som typ inte går att googla sig till.
Jävligt combat! Behåll!Fick hem denna idag tack vare Clark Waynes föredömliga beställning!
Vad händer?
Jo, min son kallar mig för MÖP, och lovar att reta mig så snart han ser den på min SBS!
Av något konstigt skäl satte han sitt ”CWC Addict” konto på paus och är mer aktiv på sitt ”privata” konto: https://instagram.com/jjhughes1969?igshid=YmMyMTA2M2Y=Vad heter han på instagram?
Vad heter han på instagram?
Ser att @Back hann före mig!Av något konstigt skäl satte han sitt ”CWC Addict” konto på paus och är mer aktiv på sitt ”privata” konto: https://instagram.com/jjhughes1969?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Någon som har provat CWCs nya Zuluband? Blir så sugen men priset för att få hit den är ju
Jaha, beställde du ifrån hemsidan? För shipping är ju sinnessjukt dyrt har jag för mig. Är det ribbed eller? För tänker bilderna ger det ju inte rättvisa känns det som.Jag har det nya zulut:
Zulu 5-Ring Watch Strap
Item code: 73855 ZULU straps are similar in configuration to military straps, except that they're made from thicker nylon cloth and have beefier rounded buckles.www.cwcwatch.com
Det är OK, lite kort jämfört med andra zulu's från andra tillverkare. Så känns som ett mer tjockare nato.
Jaha, beställde du ifrån hemsidan? För shipping är ju sinnessjukt dyrt har jag för mig. Är det ribbed eller? För tänker bilderna ger det ju inte rättvisa känns det som.
Jaha okej, tack för infoKöpte det i gruppbeställningen för någon vecka sedan som @Clark Wayne drog igång.
Det är en grövre väv, men inte ribbat.