• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

DrDre

Patek
Det här är kanske gamla nyheter för vissa i tråden men jag upptäckte just en väldigt intressant sida om CWC. Särskilt den delen som handlar om Royal Navy Diver.


015D54CA-4808-450E-9B4E-A65FFA8C204A.jpeg
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Det här är kanske gamla nyheter för vissa i tråden men jag upptäckte just en väldigt intressant sida om CWC. Särskilt den delen som handlar om Royal Navy Diver.


015D54CA-4808-450E-9B4E-A65FFA8C204A.jpeg

Bra tips @DrDre, har man något att läsa ikväll.
Han har också ett väldigt bra Instagram-flöde. Många fina CWC:s där och dessutom sjukt trevlig och hjälpsam om man behöver hjälp med att få reda på lite mer info om en viss referens/modell som typ inte går att googla sig till. :)
 

trumpetera

Panerai
Fick hem denna idag tack vare Clark Waynes föredömliga beställning!

Vad händer?

Jo, min son kallar mig för MÖP, och lovar att reta mig så snart han ser den på min SBS! 😂😡
 

Bilagor

  • E6E795CA-09DF-4D9E-B82D-743B135CFA6E.jpeg
    E6E795CA-09DF-4D9E-B82D-743B135CFA6E.jpeg
    671.1 KB · Visningar: 17
  • 469C7E53-4D50-40D9-B0A4-E9BC64245262.jpeg
    469C7E53-4D50-40D9-B0A4-E9BC64245262.jpeg
    570.6 KB · Visningar: 18

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Vad heter han på instagram?

Av något konstigt skäl satte han sitt ”CWC Addict” konto på paus och är mer aktiv på sitt ”privata” konto: https://instagram.com/jjhughes1969?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ser att @Back hann före mig! 🙂

Kan även rekommendera att följa CWC_matelot. Mycket trevlig och kunnig herre som hjälpte mig inför mitt senaste köp av en extremt svårgooglad modell. Men även cwc_addict/jjhughes1969 har varit väldigt hjälpsam.
 

Tybring

Omega
2-Faktor
Vad tänker ni om en G10 navigator?
Jag har alltid datum på min klockor då jag gärna vill få både tid och datumet när jag kollar på klockan.
Har en G10 utan datum men funderar starkt på att byta till en mer datum.

Förstör datumet det klassiska utseendet?
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Någon som har provat CWCs nya Zuluband? Blir så sugen men priset för att få hit den är ju :meh:

Jag har det nya zulut:

Det är OK, lite kort jämfört med andra zulu's från andra tillverkare. Så känns som ett mer tjockare nato.
 

Alexanderski

Breitling
Jag har det nya zulut:

Det är OK, lite kort jämfört med andra zulu's från andra tillverkare. Så känns som ett mer tjockare nato.
Jaha, beställde du ifrån hemsidan? För shipping är ju sinnessjukt dyrt har jag för mig. Är det ribbed eller? För tänker bilderna ger det ju inte rättvisa känns det som.
 
Topp