Klart det finns två CWC i den militära samlingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perlon band hade jag en kort period på min g10. Dock är Nato överlägset bäst.Hallå!
Någon som har något förslag på vad för band man kan ha till sin g10?
Vill prova något annat än ett Nato band
Vad tyckte du om Perlonbandet?Perlon band hade jag en kort period på min g10. Dock är Nato överlägset bäst.
Nato sitter bäst i mitt tyckte. Nackdelen är den kommer upp i höjd jämfört med Perlon.Vad tyckte du om Perlonbandet?
Ja jag håller med om att Nato är bäst! Är dock lite sugen på att se hur exempelvis en MN sitter på g10. Tycker den ser ut att vara lite knölig under handleden dock.
Jag tycker personligen att perlon är så mycket bekvämare (och snyggare) än nato.Vad tyckte du om Perlonbandet?
Ja jag håller med om att Nato är bäst! Är dock lite sugen på att se hur exempelvis en MN sitter på g10. Tycker den ser ut att vara lite knölig under handleden dock.
Om man gillar bund:Hallå!
Någon som har något förslag på vad för band man kan ha till sin g10?
Vill prova något annat än ett Nato band
Nu har ju den uppdaterade versionen av G10:an GS bättre WR och vad jag tycker en bättre lume än innan, svårt att slå Seiko vilket den inte gör tycker jag. Varför använder jag mina CWC oftare än andra klockor jag har? Jag kan inte heller förklara det utan att säga precis som du, det är något speciellt med dom helt enkelt.
Fel klocka, fel tråd, säger ni?
Det är just grejen. Den här Seikon har jag haft länge. På sätt och vis "samma" klocka som en G10, och i en del avseenden "bättre": bättre WR, mycket bättre lume, fler val av band. Men ändå använder jag mina CWC säkert tio gånger oftare. Hur kommer det sig? Det är något särskilt med G10/GS/Mellor!
Vad är det för skönt svenskaflaggan nato du har på?
Allting de Doktor Dre saVad är det för skönt svenskaflaggan nato du har på?