• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Fuktigt på västkusten idag. Bra med 200m wr, för säkerhets skull
DSCF7686.JPG

Ok tack för återkoppling, hur är dom i kvalitén?
Helt okej. Håller klockan på plats och har inte blivit fult eller slitet ännu. Tänk på att kolla storleken innan du beställer. Jag trodde att large skulle passa runt dykhandsken. Det gjorde det inte.
Det finns en dyrare variant också som är något bättre i kvaliteten. Men denna är fullt duglig för mig liksom den dyrare varianten.

Det var en del skriverier om en länk som tillverkades specifikt för CWC-dykare och som skulle gå att skruva på över de fasta luggarna. Har dock inte hört något med sen dess. Var det någon som köpte en? Hur upplevs kvallen i så fall?

bifogar (lånad) bild

1731442084999.png

Det var en del skriverier om en länk som tillverkades specifikt för CWC-dykare och som skulle gå att skruva på över de fasta luggarna. Har dock inte hört något med sen dess. Var det någon som köpte en? Hur upplevs kvallen i så fall?

bifogar (lånad) bild

1731442084999.png
Hmmm.. jag är misstänksam, men om någon har en review så vore det ju toppen. Det som skaver för mig är att bandet inte ser ut att passa så bra, varken i form eller textur. Och varken om det är matt eller polerad klocka. Ser det inte ut som om första länken hänger konstigt från "atlaslänken" också? Som om den faktiska länken mellan dom är lite för kort (vilket leder till att första länken reser sig lite).

Hmmm.. jag är misstänksam, men om någon har en review så vore det ju toppen. Det som skaver för mig är att bandet inte ser ut att passa så bra, varken i form eller textur. Och varken om det är matt eller polerad klocka. Ser det inte ut som om första länken hänger konstigt från "atlaslänken" också? Som om den faktiska länken mellan dom är lite för kort (vilket leder till att första länken reser sig lite).
Jo, det är nog inte omöjligt att de vänt sig till någon som redan tillverkar den länken, och bett om att få en specialanpassad end-link. Tycker dock fästningsanordningen var rätt snygg. Undrar om man hade kunna göra något liknande för att få en slags adapter för andra länkar

1731481289586.png

Vill bara göra lite reklam för min köpes-annons. Om någon sitter på en subhunter eller gs med pvd som får för lite användning, hör av er! Kan lova den ett kärleksfullt hem:

Så har min annons fyllt ett år och mer därtill. Jag har väl inte letat sådär helhjärtat, men nu får jag banne mig ta tag i det igen. Söker alltså den svarta cwc gs. Vit tavla, med datum. Tänker mig runt 3000-lappen beroende på skick. Om någon har en att avvara tar jag gärna över ägandet.

Hit me up!

Så har min annons fyllt ett år och mer därtill. Jag har väl inte letat sådär helhjärtat, men nu får jag banne mig ta tag i det igen. Söker alltså den svarta cwc gs. Vit tavla, med datum. Tänker mig runt 3000-lappen beroende på skick. Om någon har en att avvara tar jag gärna över ägandet.

Hit me up!
Har ju knappt sett några här i tråden, så det lär ju vara svårt att få napp ;-)

Tillbaka
Topp