Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, den verkar helt klart vara mindre poppis än sin stål-brorsa. Jag vet dock att det ska finnas minst en som cirkulerat här på forumet, så med lite tur bor den just nu hos någon som tröttnat!Har ju knappt sett några här i tråden, så det lär ju vara svårt att få napp ;-)
Varför går jag igång så jävla mycket på funktionalitet? Tydligt kvartsur med case guard, hnnng..Case guard på klockan när man är på jobbet. Skyddar avsevärt när man är inne i maskiner och skruvar.
Case guard? Detta är väl ändå en klocka som förtjänar lite battle scars?Case guard på klockan när man är på jobbet. Skyddar avsevärt när man är inne i maskiner och skruvar.
Då ska det vara från öppet vatten isåfall. På jobbet känns inte som battle scarsCase guard? Detta är väl ändå en klocka som förtjänar lite battle scars?
Gör lite ont att titta på ändå en klocka som är gjord för att klara allt i ur och skurCase guard på klockan när man är på jobbet. Skyddar avsevärt när man är inne i maskiner och skruvar.
Nu går Cwc-folket man ur huse för att protestera mot de som som vill skydda sin klocka. Men jag har mina allierade som använder case guards och vi håller vår mark. Ibland ser man saker på nätet som gör ont, but hey its only the internetGör lite ont att titta på ändå en klocka som är gjord för att klara allt i ur och skur
Kul med en dykare i dykarmiljö! Håller f.ö med övriga i tråden, sbs är ju coolast med repor all over. Men det är din klocka och då bestämmer duDå ska det vara från öppet vatten isåfall. På jobbet känns inte som battle scars
Sorry inte meningen att vara otrevlig. Din klocka och du gör precis det som känns bäst för dig.Nu går Cwc-folket man ur huse för att protestera mot de som som vill skydda sin klocka. Men jag har mina allierade som använder case guards och vi håller vår mark. Ibland ser man saker på nätet som gör ont, but hey its only the internet
Hatar rispor och repor på alla mina klockor. Har lite OCD på det.Kul med en dykare i dykarmiljö! Håller f.ö med övriga i tråden, sbs är ju coolast med repor all over. Men det är din klocka och då bestämmer du
CharmPå tal om det, här kan man visst köpa en färdigsliten haha helt sjukt.