Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, jag satte dit klisterlappen själv så inte gravyren ska slitas i onödan.Den ser jag. Kommer väl från senaste servicen eller?
Fan va grym din CWC diver ärNej, jag satte dit klisterlappen själv så inte gravyren ska slitas i onödan.
Nej, jag satte dit klisterlappen själv så inte gravyren ska slitas i onödan.
Min automatare som jag blivit barnsligt förtjust i, tror inte jag skulle kunna känna samma sak för en quartz:
Den svarta utan dag&datum är stenhårt!2:a dagen på jobbet efter semestern Kändes helt rätt med PVD på tunnt svart Phoenix idag!
Den svarta utan dag&datum är stenhårt!
CWC fick så många förfrågningar om PVD utan dag/datum när jag på IG började posta den T-dial som jag satte ihop av en PVD daydate och en vanlig nodate att dom var sjukt snabba med att släppa en egen version med L-dial. PVD nodate med T-dial har alltså aldrig tillverkats av CWC.
Coolt! Väldigt prototype:igt.CWC fick så många förfrågningar om PVD utan dag/datum när jag på IG började posta den T-dial som jag satte ihop av en PVD daydate och en vanlig nodate att dom var sjukt snabba med att släppa en egen version med L-dial. PVD nodate med T-dial har alltså aldrig tillverkats av CWC.
Stort!CWC fick så många förfrågningar om PVD utan dag/datum när jag på IG började posta den T-dial som jag satte ihop av en PVD daydate och en vanlig nodate att dom var sjukt snabba med att släppa en egen version med L-dial. PVD nodate med T-dial har alltså aldrig tillverkats av CWC.
Jag känner mig fortfarande supernöjd med min (L) efter drygt ett halvår!
Du måste klippt en av de absolut första.
Serienumret på boetten är under 10!
Då gissar jag att dom första sattes ihop av lite blandade gamla delar
Häftigt!CWC fick så många förfrågningar om PVD utan dag/datum när jag på IG började posta den T-dial som jag satte ihop av en PVD daydate och en vanlig nodate att dom var sjukt snabba med att släppa en egen version med L-dial. PVD nodate med T-dial har alltså aldrig tillverkats av CWC.
Jädrigt bra! Fullborda med chronographen också.Hejsan! Bjuder på en lite paketöppning.
Vad kan då detta vara?!
En CWC!!
En CWC issued 1999 närmare bestämt
(Samma år som jag föddes)
Handledsskott!
Ruggigt nöjd!!
Här ihop med lillebror
Hejsan! Bjuder på en lite paketöppning.
Vad kan då detta vara?!
En CWC!!
Handledsskott!
Ruggigt nöjd!!
Här ihop med lillebror
Tack så mycket! Ja detta är en keeperGrattis! Den där håller du hårt i! Keeper 4 lyfe
Tack! Jag har redan två vintage-chronografer. Men man kanske alltid har plats för en tredje?Jädrigt bra! Fullborda med chronographen också.
Snyggt! Grattis!Hejsan! Bjuder på en lite paketöppning.
Vad kan då detta vara?!
En CWC!!
Handledsskott!
Ruggigt nöjd!!
Här ihop med lillebror
Tack! Jag har redan två vintage-chronografer. Men man kanske alltid har plats för en tredje?