• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

Clark78

Cartier
Min automatare som jag blivit barnsligt förtjust i, tror inte jag skulle kunna känna samma sak för en quartz:
20170814_165406_resized.jpg
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Den svarta utan dag&datum är stenhårt!

CWC fick så många förfrågningar om PVD utan dag/datum när jag på IG började posta den T-dial som jag satte ihop av en PVD daydate och en vanlig nodate att dom var sjukt snabba med att släppa en egen version med L-dial. PVD nodate med T-dial har alltså aldrig tillverkats av CWC.
 

Mark-IX

Cartier
CWC fick så många förfrågningar om PVD utan dag/datum när jag på IG började posta den T-dial som jag satte ihop av en PVD daydate och en vanlig nodate att dom var sjukt snabba med att släppa en egen version med L-dial. PVD nodate med T-dial har alltså aldrig tillverkats av CWC.

Jag känner mig fortfarande supernöjd med min (L) efter drygt ett halvår!
image.jpeg
 

rdianat

Cartier
2-Faktor
CWC fick så många förfrågningar om PVD utan dag/datum när jag på IG började posta den T-dial som jag satte ihop av en PVD daydate och en vanlig nodate att dom var sjukt snabba med att släppa en egen version med L-dial. PVD nodate med T-dial har alltså aldrig tillverkats av CWC.
Coolt! Väldigt prototype:igt. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
CWC fick så många förfrågningar om PVD utan dag/datum när jag på IG började posta den T-dial som jag satte ihop av en PVD daydate och en vanlig nodate att dom var sjukt snabba med att släppa en egen version med L-dial. PVD nodate med T-dial har alltså aldrig tillverkats av CWC.
Häftigt!
 
Topp