Det är inget militärt men du kanske vill se ändå? Kanske inte ska posta i denna tråd?Vi (läs: Jag) vill se bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inget militärt men du kanske vill se ändå? Kanske inte ska posta i denna tråd?Vi (läs: Jag) vill se bilder!
Är ju lite avundsjuk på er ungdomar som kan köpa i princip nya årsklockor och slipper vada genom drivor av vintagemög. Jag borde blivit klockknäpp redan i mitten på 80-taletHejsan! Bjuder på en lite paketöppning.
Vad kan då detta vara?!
En CWC!!
En CWC issued 1999 närmare bestämt
(Samma år som jag föddes)
Handledsskott!
Ruggigt nöjd!!
Här ihop med lillebror
Det är inget militärt men du kanske vill se ändå? Kanske inte ska posta i denna tråd?
CWC-ägare till slut! Mk1 uttagen 2017!
Oerhört snygg och bekväm klocka, precis som jag väntat.
Är dock inte helt vän med nato-tvånget och avsaknad av datum :-(
Kanske flippar den. Intresse-PM mottages eventuellt positivt
Tack som fan! Trevlig helg på er alla, snart är jag tillbaka. Cheers!CWC-ägare till slut! Mk1 uttagen 2017!
Oerhört snygg och bekväm klocka, precis som jag väntat.
Är dock inte helt vän med nato-tvånget och avsaknad av datum :-(
Kanske flippar den.
Edit: redan touch n' go Får se om det blir en CWC SBS senare istället, om jag kan övervinna mitt natohat någon gång.
Vad är det för Nato? Noterade de borstade öglorna och gillade det
Minns inte men troligtvis Zuludiver, är det inte det så är det från timefactors.Vad är det för Nato? Noterade de borstade öglorna och gillade det
40-41 mm har jag för mig.
Kan ta fram skjutmåttet imorgonOkej tack, ska söka efter lite mer specifika siffror men verkar vara en aning svårt att hitta.
Kan ta fram skjutmåttet imorgon
Edit:
boetten är 42mm (45mm inkl krona)
Vridningens diameter 39,5mm
L2L 47,3mm
Tjocklek 11,4mm
God afton!
Inga problem!Tack så hemskt mycket!
Siden vi ikke har en egen CWC tråd på norske forumet så bidrar jeg med denne nykommeren her