• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Har inte G10 19mm? Mätte min till det tror jag, eller kanske va ja full. :bored:

Edit: både silvermans och cwcwatches web säger "Supplied with NATO issue 18mm strap" men bilderna visar på mellanrum mellan bandhorn och strap..

Åh fanken, jag utgick bara ifrån att det inte skulle gå när dom anger lugmåttet till 18 mm på G10.
Den är mer 19 tror jag. Så 20 går in utan problem.
DSC_0018.jpg

Märkligt att dom skriver 18 när dom uppenbarligen inte är det, men det finns väl andra saker att bekymra sig om som soldat än lugmåttet på klockan..

Har inte G10 19mm? Mätte min till det tror jag, eller kanske va ja full. :bored:

Edit: både silvermans och cwcwatches web säger "Supplied with NATO issue 18mm strap" men bilderna visar på mellanrum mellan bandhorn och strap..

Märkligt att dom skriver 18 när dom uppenbarligen inte är det, men det finns väl andra saker att bekymra sig om som soldat än lugmåttet på klockan..

Jag hittar inte att dom skriver vilken bredd det är mellan luggarna utan bara det jag la till i mitt inägg ovan att natot som skickas med är 18mm.

Tillbaka
Topp