Jag brukar messa med han på Instagram. Fick mängdrabatt sist. Han är från USA.- Var köper du dem?
https://www.toxicnatos.com/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag brukar messa med han på Instagram. Fick mängdrabatt sist. Han är från USA.- Var köper du dem?
- Jag har en några år gammal RN Diver MK1, den är precis likadan.Ni som har en CWC-dykare, har ni något spel i er bezel? Inte det klassiska lilla spelet som ibland kan finnas mellan klicken/lägena, utan att hela bezeln rör sig om man ruckar den fram och tillbaka.
På min RN MK1/60-klicksbezel skulle jag vilja påstå att den rör sig ca 0,5mm i sida/höjd och är ganska klonkig om man ruckar på den. Klicken/lägena i övrigt är ok men det är ju som gjort för att skräp ska hitta ner mellan glaset och bezeln och ställa till jävelskap. Vill inte minnas att min SBS MK2/120-klicksbezel hade några som helst glapp.
Har givetvis mailat Silvermans men slänger upp frågan/reflektionen här ändå.
Fjärde nu?Måste nog gå till Ica en sväng, frun behöver säkert ha nåt handlat
- Jajamän, tunnelseendeFjärde nu?
Vad blev det denna gången?- Jajamän, tunnelseende
- Bild kommer senare ...Vad blev det denna gången?
Ovanlig och cool. Hur gick det med @Jaggis FDLETD 2.0?Första bilderna. Ville verkligen ha den här i min CWC-låda, det finns ju bara 20 st. En lätt rengöring visade att den är i mycket gott skick - jag är helnöjd!
Ovanlig och cool. Hur gick det med @Jaggis FDLETD 2.0?
Jag förstår hur du känner.. speciellt sen C3 lumen kom som option. Men..jag tycker fortfarande att den är orimligt dyr sett till skillnaderna, och så var det det där med att den inte är quartz.Överväger starkt att införskaffa en 1980 reissue...
Dagens Helt klart en av dom bästa klockor jag har ägt.
Överväger starkt att införskaffa en 1980 reissue...
Jag förstår hur du känner.. speciellt sen C3 lumen kom som option. Men..jag tycker fortfarande att den är orimligt dyr sett till skillnaderna, och så var det det där med att den inte är quartz.
Haha, den är ju grym ju Passar skitbra med polerad chapter. Med borstad chapter hade det bara sett muppigt utMen den där ramen runt datumfönstret...
1980 reissuen är grym!
Är det en äldre modell?Haha, den är ju grym ju Passar skitbra med polerad chapter. Med borstad chapter hade det bara sett muppigt ut
Är det en äldre modell?
- Oh, den var fin!Dagens Helt klart en av dom bästa klockor jag har ägt.
Överväger starkt att införskaffa en 1980 reissue...
- Vill också ha en reissue! Varianten med den ljusare patineringen på lumen är favoriten. Men som de flesta andra tycker jag också att priset är alldeles för högt.Priset är det enda som talar emot tyvärr. Gillar också att man har lite alternativ när det kommer till lumen!
Att det är automat tilltalar dock mig Trots att jag är quartznörd
Tack Fick sig lite kärlek för några veckor sen (nytt glas, packningar etc). Gillar den skarpt!- Oh, den var fin!
Någon CWC-guru här som vet om RN quartz med day/date någonsin varit issued hos britterna? Dvs en SBS som inte har någon pvd-yta. Finns extremt lite om ens något som indikerar att så är fallet men samtidigt ser ju denna lite lovande ut:
- Är den till salu!Bilden är från nätet så det blir svårt. Bild på baksidan på den fanns inte. Får väl bli ett mail till CWC kanske.
De måste ju föra någon form av möp-register med alla WIS-frågor som trillar in. De som klockorna i första hand är avsedda för bryr sig nog mindre än minst över sådana detaljer.