Tampa_blord
Silver
Vad i helve....?Om det blir i stil med denna så står jag över...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad i helve....?Om det blir i stil med denna så står jag över...
Mina ögon blöderOm det blir i stil med denna så står jag över...
Vad i helve....?
H-e! Vi har en läcka!Om det blir i stil med denna så står jag över...
Snyggt skjutet!
Jag har inte varit där, men butiken har varit med om spännande saker på sistone i alla fall!Någon här som besökt Silvermans? Jag har planer på att köpa en billig flygbiljett och åka över och köpa en klocka på plats. Men skall det vara värt det vill man ju att de har klockorna i lager och i displayer i lokalen. Nån som vet nåt?
- Hemmabygge? Prototyp?
- Hemmabygge? Prototyp?
Helt min åsikt också!Ruggigt coolt! Destro-krona är en nödvändighet på en riktig toolwatch
Det bästa med no-date! Har själv funderat på att snurra runt ett par klockor men aldrig tagit tag i det.Lät en urmakare vrida den så får väl klassas som ”hemmabygge”
Ska snurra min , så jag får en one-off av din limiteradeLät en urmakare vrida den så får väl klassas som ”hemmabygge”
Kanske, men det går ju som tur är att se skillnad på gammalt och nytt.En sida av mig gillar den såklart men den lilla klockmoralen man har säger att det gått lite överstyr i CWC:s profithunger:
https://www.cwcwatch.com/collection...uartz-divers-light-vintage-t-dial-qs120-dd-lv
Nu har jag väl tourettes-svurit på konfirmationen eller nått...
Ja, det börjar bli lite väl många modeller av samma klocka, och inom kort kommer ytterligare en reissue på SBSen från 87/88. Det ska mjölkas!En sida av mig gillar den såklart men den lilla klockmoralen man har säger att det gått lite överstyr i CWC:s profithunger:
https://www.cwcwatch.com/collection...uartz-divers-light-vintage-t-dial-qs120-dd-lv
Nu har jag väl tourettes-svurit på konfirmationen eller nått...
Ja, det är väl egentligen ingen nackdel med alla valmöjligheter annat än att det blir lite rörigt för den oinvigde.Ja, på ett sätt tycker jag det är lite kul att det finns variationer och att det går att beställa delar, anpassa efter eget önskemål osv. Det är väl efterfråga som skapat det. Som jag sa tidigare så går det att skilja gammalt och nytt.