Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oklart, kanske någon som har koll på hur det fungerar.Undrar om det beror på exponering-eller brist på exponering- av solljus...?
- Så fin, stort Grattis!
Ruggigt läcker klocka! Den där hade dom fått bända bort från min döda kropp.
Stort grattis! Jag insinuerar inget, mer som ett tips, du kan beställa de andra två tavlorna till den löst. Din har den mörkaste av dessa:
- Vad kostar en lös tavla med matchande visare!Stort grattis! Jag insinuerar inget, mer som ett tips, du kan beställa de andra två tavlorna till den löst. Din har den mörkaste av dessa:
Stort grattis! Jag insinuerar inget, mer som ett tips, du kan beställa de andra två tavlorna till den löst. Din har den mörkaste av dessa:
- Vad kostar en lös tavla med matchande visare!
- Spamma på du, ögongodisJag spammar vidare
Haha, tack- Spamma på du, ögongodis
Galet snygg den där!Igår vaktade vi barnbarn, det blev en tidig morgon. Tar igen det idag, frukost nu
Solen lyser in genom fönstret, blir en promenad sen. Pensionärslivet har sina fördelar.
- Tycker jag med, glad att jag fick tag på en.Galet snygg den där!
@Jaggis får ta och släppa dom han har liggandes längst in i garderoben nu- Tycker jag med, glad att jag fick tag på en.
@Jaggis får ta och släppa dom han har liggandes längst in i garderoben nu
- Kölapp tack!Ni har ju inspirerat mig! Ett nytt projekt är på gång. Att det blir en unik kreation kan utlovas
Sign me up!Ni har ju inspirerat mig! Ett nytt projekt är på gång. Att det blir en unik kreation kan utlovas
Jag är på!Ni har ju inspirerat mig! Ett nytt projekt är på gång. Att det blir en unik kreation kan utlovas
Intresserad!Ni har ju inspirerat mig! Ett nytt projekt är på gång. Att det blir en unik kreation kan utlovas
Ni har ju inspirerat mig! Ett nytt projekt är på gång. Att det blir en unik kreation kan utlovas