• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

trumpetera

Panerai
BDEDBDBC-F65B-4ACC-8D54-6D8E6878B719.jpeg
På knatteridning med yngsta dottern i Mölnlyckes värsta blåshål....
 

Tampa_blord

Panerai
Stort grattis! Jag insinuerar inget, mer som ett tips, du kan beställa de andra två tavlorna till den löst. Din har den mörkaste av dessa:

CFB9A928-E3C2-4DBC-8139-5AD55FC9FB8B_2048x.jpeg.jpg

- Vad kostar en lös tavla med matchande visare!

Tack! Gillar den skarpt!

Skickade frågan till CWC för ett tag sen och fick faktiskt svar för några timmar sen gällande tavla/visare. Om man redan har en 1980 Reissue så kostar tavla/visare 299GBP. Annars är priset 250GBP för tavlan och 150GBP för visarna
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Vet faktiskt inte. Det var min flickvän som ringde och frågade för hon blev så trött på mitt tjat och velande. Typ samtidigt drog @Jaggis tillbaka annonsen; jag och tjejen gick skilda vägar. Grymt osugen på att skicka sms till henne och fråga, då hon får ett sms som hon kan visa sina vänner om prioriteringar i förhållanden ect. :angel:
 
Topp