Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Grattis till en fin klocka, kul med T-tavla! Från vilket år?Äntligen får man vara med här! Första CWCn, svårt att inte gilla denna
Tack! Enligt säljarens annons var den köpt 2016 från cwcwatches. Har lite dålig koll på hur länge dom hade Tritium- Grattis till en fin klocka, kul med T-tavla! Från vilket år?
Tack! Enligt säljarens annons var den köpt 2016 från cwcwatches. Har lite dålig koll på hur länge dom hade Tritium
Stämmer att min är upphöjd som på första bilden. Tack!Ser ut att vara T-tavla men Luminova. Ser "bulligt" ut på lumen. Här kan du jämföra:
https://klocksnack.se/threads/en-tråd-om-cwc.61130/page-46#post-2347065
Jepp, men svincool dykare med historia. Grattis till den!Dyr men snygg
CWC från 1996
- Ah, köpte du den på ”köp o sälj”, stort Grattis till den!Dyr men snygg
CWC från 1996
- Ah, köpte du den på ”köp o sälj”, stort Grattis till den!
Hård!Yes. Kunde inte hålla mig. Har haft flera för typ 10 år sen och letat en 90 talare nu.
Så dök denna upp i kanonskick. Alla rätt. Issued, no date och kvarts.
Lite dyr men de har gått upp en del på senare år
Du bär det där bandet flitigtHård!
Har en med samma spec fast civil från 2009 vill jag minnas. Riktig tritium!
Dessvärre inte. Klockan får typ endast handledstid när något grisgöra ska skötas. Men då är den jävligt bra också!Du bär det där bandet flitigt
Gillar verkligen G10:an. Den visar tiden liksom....Soldränkt G10
Exakt! Svårare än så behöver det ju inte vara...Gillar verkligen G10:an. Den visar tiden liksom....
Snyggaste kombon imo.
Skitsnygg. Bästa kombon som sagt och en riktigt riktigt cool dykare men det är lite tråkigt, men bara lite, jag vet att jag är tråkig, när CWC märker luminovatavlorna men ett T. Undrar hur baksidan ser ut?
Skitsnygg. Bästa kombon som sagt och en riktigt riktigt cool dykare men det är lite tråkigt, men bara lite, jag vet att jag är tråkig, när CWC märker luminovatavlorna men ett T. Undrar hur baksidan ser ut?
Aha, ser fin ut. Jag är svårt sugen måste jag säga trots tritiumfake. Den gode @Jaggis lär väl landa den första
Aha, ser fin ut. Jag är svårt sugen måste jag säga trots tritiumfake. Den gode @Jaggis lär väl landa den första
Helt rätt konfiguration på din klocka!Dålig aktivitet för tillfället. Passar på att köra min -96:a