• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Min första Cwc! Är helnöjd. Hade ett Nato med röda kanter som vart ok tycker jag, ska nog skaffa ett helsvart pvd också?
IMG_1438.jpg

...sorry, tänkte inte på det då jag alltid är inlggad där...iaf handlar det om en issued sbs som köpts av medlem på MWR-forumet...direkt från krigaren. Uret är ifrån 2015.
IMG_6541.JPG
IMG_6542.JPG
IMG_6543.JPG

Obs bilderna är lånade utan lov från MWR-forumet, och jag förbehåller mig rätten att radera dessa om vi stöter på patrull.

Lätt härjad. Kan det där vara safirglas? Dom kommer alltså med olika dagskivor? Min har engelska och vad jag gissar är franska. Finns inget Dom på min.

Misstänkte det. För min del är det nog mest att jag gillar att kunna sätta gummi på en dykarbeater och vill nog mest se ett sätt det fungerar på.

Men det kanske är bättre att kombinera cwc med skx..
Hade också velat ha cwcn på gummi men tror man får nöja sig med riktigt bra natoband! Har själv Toxic Natos till min.

Tillbaka
Topp