• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

4F07FC88-3AA3-4B3E-BCEF-A7C655A3F97B.jpeg
Skall åka till Rhodos med frun om en vecka. Skulle gärna ha en CWC på mig, men Natoband, tokvarmt och bad passar ju inte så bra ihop tyvärr. Hur gör ni, tar med en packe band :)

Skall åka till Rhodos med frun om en vecka. Skulle gärna ha en CWC på mig, men Natoband, tokvarmt och bad passar ju inte så bra ihop tyvärr. Hur gör ni, tar med en packe band :)
Instämmer med nato+sol och bad. Dock kan ju nato vara schysst när ni tar en dag på stan!
Jag brukar ta med mig två klockor och 4-5 band. Gärna en med länk och en med nato :cool:

Instämmer med nato+sol och bad. Dock kan ju nato vara schysst när ni tar en dag på stan!
Jag brukar ta med mig två klockor och 4-5 band. Gärna en med länk och en med nato :cool:
Av ren nyfikenhet, varför skulle det inte passa med nato och bad.

3E7711EA-C5F7-4084-B6C0-B57DDD178813.jpeg
Test av kombinationen CWC SBS och Natoband fortsätter på Rhodos.
Cykeltur idag i kuperad terräng och gassande sol (36 grader i solen). Både jag, kläderna och Natobandet blev genomsvettiga.
- Om det känns bra? Vi säger så här, jag tycker det är skönt att byta kläder efteråt :)

Tillbaka
Topp