Johanw
Silver
Ä
Lite humor med ”stranden” och en bild på gräs Brukar vara sand.
Stranden!
Lite humor med ”stranden” och en bild på gräs Brukar vara sand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stranden!
Grymt bra!Bra skit!
- Oh, vill ha!!!!!Bra skit!
Och jag är kvar med ett av mina bättre köp genom tidernaI’m back, bitches
Haha, sa ju att den vara braOch jag är kvar med ett av mina bättre köp genom tiderna
Fortsatt Mycket nöjd Tack å BockHaha, sa ju att den vara bra
- Rättvänd igen, mycket bättre!I’m back, bitches
- Fin, vill också ha en automat med datumvisning!Och jag är kvar med ett av mina bättre köp genom tiderna
- Rättvänd igen, mycket bättre!
Rent estetiskt gillar jag kronan till vänster. Kruxet är att den gräver in i handleden när jag böjer handen, så den fick helt enkelt bli ”standard” igen...
Nopp, vänster. Men jag har klockan ovanför "knölen". Har aldrig haft problem med att kronan (till höger) grävt in i handloven, men kronan till vänster funkar helt enkelt inte...Kör du klockan på höger?
Nopp, vänster. Men jag har klockan ovanför "knölen". Har aldrig haft problem med att kronan (till höger) grävt in i handloven, men kronan till vänster funkar helt enkelt inte...
Yes, good shit! Min absoluta favoritdykare! Hur mycket gick den loss på?Bra skit!
RN-Divern. Jag tycker att den blanka boetten och vridringen lirar bättre med vintage-lumen. SBSen känns inte lika retro, den är mer tacticool.Runt 10500 kr ... beslut, beslut ... vilken föredrar ni?
Runt 10500 kr ... beslut, beslut ... vilken föredrar ni?
Du tänker att det kan bli blött?Den här borde ju klara av midsommaraftonen...?
Blött, hårt och det kommer ställas omänskliga krav på sammanhållningen.Du tänker att det kan bli blött?
Har du inte fått köpa @Jaggis ännu?Runt 10500 kr ... beslut, beslut ... vilken föredrar ni?
Har du inte fått köpa @Jaggis ännu?