Som en gammal härsken skyttegravsfot. Det gör allt av tyg från cwc.Luktar dom!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som en gammal härsken skyttegravsfot. Det gör allt av tyg från cwc.Luktar dom!?
Fick hem det här mobförrådsdoftande bandet idag.
Gillar det mycket, men jag undrar en sak; skall det inte vara två sk. reatining loops? Mitt har bara en, nämligen...
Bra egen konversationKommer en till på posten!
Man får svar i evigt samförstånd!Bra egen konversation
Någon annan som erfar att deras RN diver har snarare 21 mm mellan bandhornen än de 20 mm som anges i specen? Har CWC:s nato på som är stenhårt så det är inte nylonet som flexar.
Lite störigt med den ganska så tydliga glipan som uppstår mellan band och bandhorn, speciellt på Phoenix-nato som när det blir blött blir sladdrigt som en baconskiva.
Phoenixbanden kan krympa!
Har köpt två Phoenix hittils. Kan ärligt säga att jag inte tycker att de ligger i toppen på NATO-bandens kvalitets-skala...
Jag har provat många olika natos och jag är beredd att hålla med. Admiral-grey Phoenix tycker jag är bäst.Har köpt två Phoenix hittils. Kan ärligt säga att jag inte tycker att de ligger i toppen på NATO-bandens kvalitets-skala...
Idag börjar semestern!!! Först en roadtripp till Skåne. CWC i PVD får hänga med.
- Polerad boett, tritium, automat med datumvisning ..... drömCWC!
På väg ut på sjön!
Fin!
Är det ett ”issued” band?
Någon som vet-har RN quartz daydate någonsin använts av något militärt förband?
- Kan ingen franska, men några av länkarna i slutet var bra.Ingen som kan tänka sig att översätta denna mycket intressanta artikel om CWC’s dykare? Franska är inte min starka sida och att köra alltsammans genom Google translate blir bara att förstöra en bra text och olidligt dålig läsning.
http://www.forum-mdp.com/t33012-revue-cwc-royal-navy-diver
Jag råkade tappa min CWC Diver när jag var ute och badade idag och spräckte glaset. Är det något som alla urmakare kan byta eller är det svårt att få tag på reservdelar?