• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Original Royal Navy issued CWC från 1980, 1981 og 1986. Jag har tyvärr sålt både 80 og 86'en. CWC är en underskattad diver!

IMG_5604.jpg
Saaaatan! Hårdaste samlingen jag skådat här
 

Frackas75

Breitling
Disclaimer; Jag är norsk och måste be om ursäkt för min google translate-svenska :) Jag har samlat CWC ett tag och har haft många godsaker. Jag tänkte att det kan vara intressant att visa upp några av dem här, även om flera av dem tyvärr nu säljs. Här är min gamla original 1980 CWC. Det finns väldigt få av dessa (kanske 20). Lumen på dessa ser ganska konstigt ut, men är 100% korrekt. Ser ut som det är målad på av en treåring :)

IMG_2794 2.jpg


IMG_2817.jpg


Här tillsammans med min re-issue

IMG_3005.jpg

IMG_3229.jpg
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Disclaimer; Jag är norsk och måste be om ursäkt för min google translate-svenska :) Jag har samlat CWC ett tag och har haft många godsaker. Jag tänkte att det kan vara intressant att visa upp några av dem här, även om flera av dem tyvärr nu säljs. Här är min gamla original 1980 CWC. Det finns väldigt få av dessa (kanske 20). Lumen på dessa ser ganska konstigt ut, men är 100% korrekt. Ser ut som det är målad på av en treåring :)

IMG_2794 2.jpg


IMG_2817.jpg


Här tillsammans med min re-issue

IMG_3005.jpg

IMG_3229.jpg
- Fantastisk klocka! Kanske lite ofint att fråga, men vad är ungefär värdet på en sån där idag?
Hur som helst kul att du visar upp såna här extremt ovanliga klockor!
 
Topp