Saaaatan! Hårdaste samlingen jag skådat härOriginal Royal Navy issued CWC från 1980, 1981 og 1986. Jag har tyvärr sålt både 80 og 86'en. CWC är en underskattad diver!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saaaatan! Hårdaste samlingen jag skådat härOriginal Royal Navy issued CWC från 1980, 1981 og 1986. Jag har tyvärr sålt både 80 og 86'en. CWC är en underskattad diver!
- Min favorit också, en 83 reissue.
- Vilken trio! 81an du har kvar är ju också en riktig raritet. Fina men dyra pjäser det där!Original Royal Navy issued CWC från 1980, 1981 og 1986. Jag har tyvärr sålt både 80 og 86'en. CWC är en underskattad diver!
Tack!Saaaatan! Hårdaste samlingen jag skådat här
Vad ska man säga....var och en för sig är de en riktig käftsmäll, men tre stycken tillsammans......Original Royal Navy issued CWC från 1980, 1981 og 1986. Jag har tyvärr sålt både 80 og 86'en. CWC är en underskattad diver!
- Kan du inte ta några bilder på 81an och visa här, vore riktigt häftigt!Original Royal Navy issued CWC från 1980, 1981 og 1986. Jag har tyvärr sålt både 80 og 86'en. CWC är en underskattad diver!
- Jag har provat det mesta, men mig passar banden från ”Josef B” här på KS bäst. Mycket bra kvalitet också.Vad brukar ni köpa för nato-band till era CWC? Min handled ligger mellan två hål på Phoenix-banden som säljs på deras hemsida...
Vad ska man säga....var och en för sig är de en riktig käftsmäll, men tre stycken tillsammans......
1981 CWC by request!- Kan du inte ta några bilder på 81an och visa här, vore riktigt häftigt!
Jaha, det var som tusan! Så cool och plus för natot.1981 CWC by request!
- Tack, men precis som på en del andra snygga saker vill man gärna se baksidan också om det går för sig1981 CWC by request!
Baksidan, jag vill se alla sidor!- Tack, men precis som på en del andra snygga saker vill man gärna se baksidan också om det går för sig
Inte lätt att få en bra bild!- Tack, men precis som på en del andra snygga saker vill man gärna se baksidan också om det går för sig
- Tack, vilken fantastisk klocka du har!Inte lätt att få en bra bild!
Instämmer! Otroligt fin, en dröm!- Tack, vilken fantastisk klocka du har!
- Supersnygg, kul för dig med en automat också i väntan på den andra.Smyger in i tråden med en SF300 som precis plockades upp.
Den får tjänstgöra i väntan på att -83an landar från Silvermans!
Mycket snyggt, det blir gröna kläder på min också snart.SBS 87 Reissue idag. Tycker den gör sig bäst på grönt Nato.
- Fantastisk klocka! Kanske lite ofint att fråga, men vad är ungefär värdet på en sån där idag?Disclaimer; Jag är norsk och måste be om ursäkt för min google translate-svenska Jag har samlat CWC ett tag och har haft många godsaker. Jag tänkte att det kan vara intressant att visa upp några av dem här, även om flera av dem tyvärr nu säljs. Här är min gamla original 1980 CWC. Det finns väldigt få av dessa (kanske 20). Lumen på dessa ser ganska konstigt ut, men är 100% korrekt. Ser ut som det är målad på av en treåring
Här tillsammans med min re-issue
1980 CWC selges mycket sjelden. Det är svårt att veta vad som är rätt pris. Högsta pris jag har hørt är $15k. Det är mycket pengar, men det är jo fortsatt långt till Milsub priser- Fantastisk klocka! Kanske lite ofint att fråga, men vad är ungefär värdet på en sån där idag?
Hur som helst kul att du visar upp såna här extremt ovanliga klockor!
- Två mycket fina klockor, en bra början på din CWC-resaLeverans från Silvermans idag, då var dom två.
- 84an var verkligen en udda fågel, ingen Monnin-boett heller!1984 CWC. Detta är en mytisk klocka som var issued till Hong Kong Police 1984. Det är den sista automatiska CWC (även om 1983 var quartz) och har en annan typ av case.
1980, 1984, 1986
1980, 1980 re-issue, 1984, 1986