Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Äntligen en riktigt vass trippel
Snyggt!
För dagen så får det bli denna, visst kan det bli bättre så är det väl, men jag är mer än nöjd kan jag säga.
För dagen så får det bli denna, visst kan det bli bättre så är det väl, men jag är mer än nöjd kan jag säga.
Sjukt tung trippel!!
Tackar ödmjukast!
Hmm jag ligger efter med guldklockorna känner jag...För dagen så får det bli denna, visst kan det bli bättre så är det väl, men jag är mer än nöjd kan jag säga.
Hmm jag ligger efter med guldklockorna känner jag...
There be gold here Captain! ArrghhFör dagen så får det bli denna, visst kan det bli bättre så är det väl, men jag är mer än nöjd kan jag säga.
BOOM, BOOM, BOOM! Stiligt!Dagens Patek-trippel, från vänster ref:3425, 5711r, 3800
GrymtDagens Patek-trippel, från vänster ref:3425, 5711r, 3800.
Den ser lite uppstudsig den där i mitten?Dagens Patek-trippel, från vänster ref:3425, 5711r, 3800.
Jo, den vill gärna stå i centrum och sola sig ett tag, men den kanske får konkurrens i framtiden man vet ju aldrig...Den ser lite uppstudsig den där i mitten?
Jo, den vill gärna stå i centrum och sola sig ett tag, men den kanske får konkurrens i framtiden man vet ju aldrig...
En Lange eller VC? Who nowsVad kan möjligtvis ge den konkurrens?
En Lange eller VC? Who nows
Fin trippel det där, jag har sagt det förr och säger det igen. Det är inte hälsosamt att jämföra sin egen samling med @Omen 's.Efter trippeln som @Omen lade ut bleknar ju det mesta, men skam den som ger sig. Rätt nöjd med den här IWC-trippeln ...
Efter trippeln som @Omen lade ut bleknar ju det mesta, men skam den som ger sig. Rätt nöjd med den här IWC-trippeln ...
Är det inget glas på ingyn?