seikoswede
Silver
Enda trippel jag har för tillfället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!!
Min triss i 18K..
Min triss i 18K..
Tackar!Snyggt!!
Tack så mycket!Kvalité!
Grymt. Den högra som är den senast inkomna va eller ser jag helt fel?Slänger väl in en ny lien trippel i denna tråd!
3 X Fat Lady 16760 aka, Sophia Loren!
Grymt. Den högra som är den senast inkomna va eller ser jag helt fel?
Tungt! Du borde väl nästan kunna få till en trippel trippel?Slänger väl in en ny lien trippel i denna tråd!
Är sååå avundsjuk på din stekar-trio
Min triss i 18K..
Tack! Det behöver du inte vara, din trio är inte heller så pjåkig..Är sååå avundsjuk på din stekar-trio
Slänger väl in en ny lien trippel i denna tråd!
Slänger väl in en ny lien trippel i denna tråd!
Så härligt nördig triss det där min vän!
Älskart!
Det där är faktiskt forumets sjukaste trippel.
Grattis - antar jag!
Hur tänker du framåt, ska du behålla även den du tycker är "sämst"?TACK! ...måste ligga högt i topp om inte annat, detta är en sjukdom och inget annat, att jaga efter det perfekta exemplaret antar jag !
Hur tänker du framåt, ska du behålla även den du tycker är "sämst"?
Eller gillar du alla?
Snyggt. Köpt nytt eller haft länge?
Om du tänker på date-dayen så är den på lån tills nästa eller senast nästnästa lön då jag kan pröjsa för den.Snyggt. Köpt nytt eller haft länge?
Jag kommer ihåg hur lycklig du var då!För ungefär ett år sedan var det här min trippel, when life was good...
Jag var en bättre man då. Nu vet jag inte vad jag är längre...Jag kommer ihåg hur lycklig du var då!