M.U
Silver
Fantastisk jämförelse...Att ifrågasätta en aktie på Placera är som att ligga med en annan mans fru!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk jämförelse...Att ifrågasätta en aktie på Placera är som att ligga med en annan mans fru!
Fick 150/8000. Löjlig tilldelning.Ni som fått/ inte fått tilldelning i EQT. Kan ni inte posta här och meddela resultatet. Vore ett intressant stickprov
Tror jag fick 0:/Fick 150/8000. Löjlig tilldelning.
Samma här :/Tror jag fick 0:/
Nu syns det, fick 150! Skönt att ha kredituttymme när man bara vill teckna för haussade IPOs...150/400
Men 0 i appen men logga in via sajten om ni har avanza så syns det kanske?
Hade du väntat en liten stund till hade du fått 24%Sålde precis till 20% avkastning. Mer än vad jag hade hoppats på.![]()
Tror jag också!Verkar som att mass-tilldelningen av småposter fick effekten att man inte ville sälja sina 150st direkt för runt 2000kr vinst. Hade sett betydligt annorlunda ut om aktierna hade tilldelats i bundles om 1000-3000>.
Håller med, placera är på snudd till farligt ibland. Väldigt få ställen där man kan vara konstruktivt kritik utan att högafflarna kommer fram
Om man ändå visste det. Hade lika gärna kunnat vänta en stund till och få 15%Hade du väntat en liten stund till hade du fått 24%![]()
Så är det!Om man ändå visste det. Hade lika gärna kunnat vänta en stund till och få 15%![]()
Har med stort nöje följt forumet om G5 EntertainmentAtt läsa Placera bränner fler hjärnceller än en rejäl fylla. Oavsett bolag, oavsett kurs, rådande läge så är tankegångarna och snacket närmast identiskt. En orgie i positivitet och confirmation bias. Alla är mångmiljonärer med u
Har med stort nöje följt forumet om G5 Entertainment![]()