• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Ferrari IPO igår. Köpte igår, hade tänkt intradag men låg nervös över natten och sålde idag. Blev bra ändå. Man kunde kalla sig ferrari-ägare några timmar. Nåja det blir fler trades där. :)

Sant. Om man har ett antal olika man går in i :)
har man inte mer att gå in med än 5000 så blir ju 150% mycket ändå :)
Jag förstår absolut din fråga men sitter man med 100 000 på banken känns det lite risky att köpa FPS för 90, alltså kommer ditt svar inte "ge dig någonting".

Köp för det belopp du anser dig ha råd att förlora om det skulle gå bananas åt fel håll :)

Jo jag försöker alltid gå in med så mycket som möjligt. Gör ju det lite mer spännande och jag känner ju mer riskat ju mer noggrann blir jag på uppföljning ;)

Tänkte generellt på hur mycket ni som handlar brukar gå in med.
Jag snittar väl 10-20k (är ingen storhandlare/daytrader)..

Jo jag försöker alltid gå in med så mycket som möjligt. Gör ju det lite mer spännande och jag känner ju mer riskat ju mer noggrann blir jag på uppföljning ;)

Tänkte generellt på hur mycket ni som handlar brukar gå in med.
Jag snittar väl 10-20k (är ingen storhandlare/daytrader)..
Det låter sunt med 10-20k, sedan kan man tanka om man verkligen tror på aktien.

Jag började alltid med belopp kring 5-10k för att sedan höja
Lite som ens intresse för klockor :)
Men använder bara pengar jag kan förlora och även om det går bra så är det pengar som kan vara låsta och inte behövs till annat som jag eller familjen kan tänkas behöva

Tillbaka
Topp