På kort sikt kan du nog tjäna lite, på lång sikt? Konkurs...Tror ni om Eniro? Har gått upp ca 50 % senaste veckan. Många stora blankare i företaget också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På kort sikt kan du nog tjäna lite, på lång sikt? Konkurs...Tror ni om Eniro? Har gått upp ca 50 % senaste veckan. Många stora blankare i företaget också.
På kort sikt kan du nog tjäna lite, på lång sikt? Konkurs...
Svårt att konkurrera med GoogleJa, de verkar i en marknad som på sikt dör ut. Men man blir girig och tänker att man kan realisera en trevlig snabb vinst![]()
Ligger + 100% därSensys Gatso har gjort närmare 50% senaste månaden till mig. Sålde av idag, dock mycket möjligt att man köper in sig igen.
HärligtLigger + 100% därmen kmr ligga kvar.
Haha VERKLIGEN.. Finner inga ord..FPC, helt jävla bananas!![]()
HATAR att läsa om fpc efter att jag sålde ut mig alltför tidigt!FPC, helt jävla bananas!![]()
Var det inte till dig jag sa att det var värt en chanspost, när kursen låg på runt 320?HATAR att läsa om fpc efter att jag sålde ut mig alltför tidigt!
Mmmm jo...Var det inte till dig jag sa att det var värt en chanspost, när kursen låg på runt 320?![]()
Vilka summor brukar ni gå in med i tex fpc får att få ok avkastning (på förhållandevis kort tid)?
Beror väl helt och hållet på företaget, ens egen likvid och analysen etc + 1 miljon andra parametrar![]()
Pengar är pengar, oavsett summaJo precis men tänker generellt. 5 papp ger inte så mycket även om +150% på 3 månader![]()
Man måste ju alltid börja någonstans.Jo precis men tänker generellt. 5 papp ger inte så mycket även om +150% på 3 månader![]()
5 papp här 5 papp där...Jo precis men tänker generellt. 5 papp ger inte så mycket även om +150% på 3 månader![]()
5 papp här 5 papp där...![]()
har man inte mer att gå in med än 5000 så blir ju 150% mycket ändåSant. Om man har ett antal olika man går in i![]()
Det låter sunt med 10-20k, sedan kan man tanka om man verkligen tror på aktien.Jo jag försöker alltid gå in med så mycket som möjligt. Gör ju det lite mer spännande och jag känner ju mer riskat ju mer noggrann blir jag på uppföljning
Tänkte generellt på hur mycket ni som handlar brukar gå in med.
Jag snittar väl 10-20k (är ingen storhandlare/daytrader)..
På tal om FPC. Har någon ryggat Ola Rollén på den norska motsvarigheten?
What's there to know? Ola köper!Nix, kan inget om NEXT tyvärr
What's there to know? Ola köper!![]()
Sensorn verkar inte lika bra, läser med hjälp av värmen. Drar mer batteri.På tal om FPC. Har någon ryggat Ola Rollén på den norska motsvarigheten?