• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

PB kan nog ha en bra resa,
köpte på 4 något och sålde på 6 (när det rasade från 7ish)
men har inte vågat gå in igen =)

Ni som ligger långa i FPC, avser ni att göra det over tid eller bara kortsiktigt? Jag undrar med tanke på dagens värdering.

Ja Fingerprint stiger och stiger, och jag äger fortfarande 0 stycken - Av den enkla anledningen att jag sålde alla mina 2000 aktier för 6,55kr styck 2015-05-31.
Jag har kort sagt vaskat en vinst på närmare en miljon. Det ni! :D
Ja det är inte alltid lätt, men det kunde varit värre ;)

Kan vara lämpligt att lära sig en lite innan man hoppar i :)

Är smått sugen på att pilla lite stålar i VW, hur ser det ut, har aktien stabiliserat sig något? Vilken ska man satsa på? (i'm in it for the long run)

Ja ju mer man kan desto mindre risk. Som med nästan allt annat.
Har inte följt VW faktiskt. Sedan är det väldigt olika vad det är man vågar/vill satsa på eller inte.
Man får försöka göra en liten egen analys av ett bolag innan man köper in lite aktier :)

Följer inte PB längre
Varför går de upp 25%
Tycker båda går upp för fort nu
Rekyl på 10% och folk får panik :)

Ni som är i PB, är ni inne långsiktigt? Hur tänker ni kring läget och ruset som pågår nu?
Har precis köpt i PB. Mina första aktier någonsin :) Min hemmabank hade stängt och bara på att köra till nästa och sitta i köer missade jag på 5% ökning. Jag måste nog sätta mig och läsa på lite ikväll men de här aktierna tänkte jag får bli chansaktier. Backar jag allt så får det bli så.

Tillbaka
Topp