Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du vet att det krävs tre faser till? Samt att de bara blir dyrare för varje fas. Det där är enligt mig ett riktigt pissbolag som kommer behöva x antal NE för att nå någonstans.för er som gillar läkemedels sektorn, kika in Guard Therapeutics. Läkemedlet de jobbar på verkar riktigt intressant och fast de bara är i fas 1, snart fas 1b test uppvisas bra resultat.
80-talKänns inte Bergsala lite ”90-tal” vid det här laget?
Du vet att det krävs tre faser till? Samt att de bara blir dyrare för varje fas. Det där är enligt mig ett riktigt pissbolag som kommer behöva x antal NE för att nå någonstans.
hoppade på redan igår, får se om man får något. annars får man vara snabb direkt i början den 7e antar jag![]()
Behålla på kort eller lång sikt?
Jag ska köpa lite om jag inte får tilldelning på Thunderful.var det många av er som köpte avanza småbolag by skoglund?
var det många av er som köpte avanza småbolag by skoglund?
köptvar det många av er som köpte avanza småbolag by skoglund?
ska nog börja köra lite månadspar i den med, känns som en vettig fond
Hur skiljer den sig mot exempelvis AMF Akitefond Småbolag eller PLUS Småbolag Sverige Index? Dessa kostar en bråkdel av "...by Skoglund".
Har försökt läsa på om Thunderfuls IPO. Få analyser ute. Enda som belyses är potentialen och en jämförelse med Embracer som har P/S kring 10. Thunderful går in med ett P/S på 1,X (beroende på hur man räknar). Kan vi få igång en diskussion kring denna? Ni som anmält er, hur resonerar ni?
Sett den sedan tidigare. Om man ska lita på det som sägs i klippet är det öppet mål. Kan det vara så enkelt?
En kort, bra sammanfattning som delar min uppfattning.
Det är aldrig så enkeltSett den sedan tidigare. Om man ska lita på det som sägs i klippet är det öppet mål. Kan det vara så enkelt?
Så uppfattar jag inte riktigt det. Man är tungt beroende av Nintendo på både gott och ont. Den egna spelutvecklingen hänger på få titlar, skiter sig några blir det jäkligt tufft, speciellt om större satsningar misslyckas (typ The Walking Dead - Starbreeze), man är starkt beroende av attraktiva partnerskap och förlagsavtal. Några misslyckade spel där man står som förläggare, och kanske saknar större insyn i utvecklingsprocessen, så kan det också gå snabbt utför då ens anseende fort kan ta skada.Sett den sedan tidigare. Om man ska lita på det som sägs i klippet är det öppet mål. Kan det vara så enkelt?
Känslan man får(obs känsla) är att Nintendo halkat efter Sony och Microsoft i konsolkriget.
Någon mer insattt som kan säga mej om känslan stämmer?
Ja, tydlig och bra tycker jag också.
En kort, bra sammanfattning som delar min uppfattning.
Köpte en rejäl post i Enad Global 7 för en vecka sedan. Idag är jag glad.![]()
Grattis, den gick upp fint trots en hel del utspädning i nyemissionen.Köpte en rejäl post i Enad Global 7 för en vecka sedan. Idag är jag glad.![]()
Har den på min bevakningslista sedan ett par veckor men har inte haft några pengar att köpa för. Grattis då![]()
Jag tittar på den själv och borde ha gått in i den ner den dippade snabbt till 68kr.Det komiska är att igår så satt jag och tvivlade och ville sälja av en del men tyckte kursen var för låg.![]()
Jag tittar på den själv och borde ha gått in i den ner den dippade snabbt till 68kr.