• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Fan vad surt det är att läsa om era kanonköp. Köpte Vigmed på tips (100% på ett halvår-tugget). Nu firar jag 65% minus.

Grattis till er dock! :)
He, he. Är det inte det som är grejjen när man diskuterar aktiehandel, pokerspel, etc... man hör bara om de fina vinsterna. Förlusterna håller de flesta tyst om.

Jag gick ungefär -50% på Intuitive Aerial efter att de bestämt sig för en nyemission och aktien dök.

He, he. Är det inte det som är grejjen när man diskuterar aktiehandel, pokerspel, etc... man hör bara om de fina vinsterna. Förlusterna håller de flesta tyst om.

Jag gick ungefär -50% på Intuitive Aerial efter att de bestämt sig för en nyemission och aktien dök.

Ligger mycket i det! Nyemission kan vara trevligt på sikt, men oftast är det djävulens verktyg.

Jag blir förbannad på powercell!
Sitter å väntar på att Teckningsoptionerna skall löpa ut så vi kan få rätt på tramset igen. Just nu kryper aktien fram långsamt..

Köpte ett gäng Beowulf som jag hoppas mycket på.
Fingerprint gick jag plus minus noll på. Alldeles för läskigt!

Tror inte det blir sån stor kursförändring i fpc efter veckan, det mesta är redan inprisat i dagens kurs. Problemet med fpc är inte nästa års intäkter, utan intäkter flera år framåt. Man måste alltså visa att de inte kommer bli utbytta eller på nått sätt differentiera sig mot konkurrenter. Räknar man på nästa års vinst endast är fpc rätt lågt värderat PE mässigt iaf. Men eftersom det råder sån osäkerhet på framtiden så tror jag inte det sker så mycket mer med kursen förrän en bra bit framåt.

om man orkar daytrada lite den här veckan kan man nog göra några %. kommer falla idag och imorrn och onsdag.. ja. bara att chansa :)

Tillbaka
Topp