Pallas group är rätt härligt idag. Kan bli en kul stängning idag samt en rolig öppning på måndag =)
Jösses...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pallas group är rätt härligt idag. Kan bli en kul stängning idag samt en rolig öppning på måndag =)
Äsch, alla har gjort nitarFan vad surt det är att läsa om era kanonköp. Köpte Vigmed på tips (100% på ett halvår-tugget). Nu firar jag 65% minus.
Grattis till er dock!![]()
He, he. Är det inte det som är grejjen när man diskuterar aktiehandel, pokerspel, etc... man hör bara om de fina vinsterna. Förlusterna håller de flesta tyst om.Fan vad surt det är att läsa om era kanonköp. Köpte Vigmed på tips (100% på ett halvår-tugget). Nu firar jag 65% minus.
Grattis till er dock!![]()
Inte hunnit bränna mig än men det kommer säkertÄsch, alla har gjort nitar![]()
Det kommer *skräms*Inte hunnit bränna mig än men det kommer säkert![]()
He, he. Är det inte det som är grejjen när man diskuterar aktiehandel, pokerspel, etc... man hör bara om de fina vinsterna. Förlusterna håller de flesta tyst om.
Jag gick ungefär -50% på Intuitive Aerial efter att de bestämt sig för en nyemission och aktien dök.
Äsch, alla har gjort nitar![]()
Jag sålde fpc när kursen låg på 48 krSjälv så lyckades jag sälja mina Nokia aktier typ 3 dagar innan det kom PM om att Microsoft skulle köpa bolaget....![]()
Jag upprepar mig själv, men jag är bland mina vänner känd som mannen som sålde 2000 aktier i fpc för 6,55kr styck.Ok du "vann"![]()
Haha Aoch...Jag upprepar mig själv, men jag är bland mina vänner känd som mannen som sålde 2000 aktier i fpc för 6,55kr styck.
Och ja, jag brukar bli påmind![]()
Jag med. Eller kring 55 SEK iaf. Men jag köpte för 6:50 så det är synd att gnälla.Jag sålde fpc när kursen låg på 48 kr![]()
Att det idag söndag kommer bli +/-0%.Vad tror ni om FPC idag?
Du ser ut att träffa mitt i prick, bra jobbat! Vad säger oraklet om morgondagen? Eller analyserar du bara helgdagar?Att det idag söndag kommer bli +/-0%.
SantFast med just FPC vet man aldrig!![]()
Kan det verkligen gå upp mer...Kommer att bli en intressant vecka för FPC.
Ja det är ju det som är den stora frågan. Men å andra sidan har ju folk sagt så ända sedan aktien låg på 200kr, eller även under det.Kan det verkligen gå upp mer...
Det kan alltid gå upp mer eller ner merKan det verkligen gå upp mer...