Har inte skrivit något varken om friman, prebona, insplorion, combigene, orezone, åtminstone inte på KS. Var någon som frågade om tips, och jag tipsade om att kika närmare på Orexo...skrev även att det troligen kommer insiderköp nu när kursen är nedtryckt vilket också infriats (
http://insynsok.fi.se/SearchPage.aspx?reporttype=0&culture=sv-SE&publdate=2016-02-02). Vi är alla vuxna människor, tar egna beslut och investerar därefter...köper du bara för att någon säger att det potentiellt kan bli en vinnare så förtjänar du att förlora. Finns inga genvägar.
Inte sugen på att diskutera..känns som att den goda tonen kommer försvinna. Om det jag skrivit uppfattats som stötande ber jag om ursäkt. Väljer att lämna tråden till er andra nu.
Har ju bara gjort några få inlägg här på "få pengar att växa" men vet att jag gjort en person glad i alla fall. Tipsade om Fastout och dagen efter drar den 100 procent och jag fick ett PM från en KS medlem som tackade för tipset...han hade tjänat 70 procent på sin investering. Som sagt, man är själv ansvarig för vad man lägger sina pengar på...bara för att jag säger att "kika på Rolex sub, ser nice ut" betyder det inte att du måste gå och köpa en Rolex sub hos en AD och sen skylla på mig för att du inte är nöjd med köpet.