• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

En av mina personliga favorit-floskler på Placera dök upp idag när ett bolag inom medicin sjönk 25-30%.

"Trodde aldrig att jag skulle få komma in på dessa nivåer. Tack."

🤦‍♂️

Det är väl inte så stor skillnad mot här i tråden? :) Stora ras så är det enbart surr om att man kan fylla på till fyndpris. Det hade varit intressant att se hur många sådan inlägg som faktiskt följs upp av ett köp. Gissar färre än hälften.

Det är väl inte så stor skillnad mot här i tråden? :) Stora ras så är det enbart surr om att man kan fylla på till fyndpris. Det hade varit intressant att se hur många sådan inlägg som faktiskt följs upp av ett köp. Gissar färre än hälften.
3412F1B2-029E-4014-A222-D8C4633CA7AC.jpeg

REA!

Här tycker jag det oftast följs av någon egen analys eller förklaring men på Placera är det ogenerat självbedrägeri från folk som ligger illa till med sitt innehav.

Här tycker jag det oftast följs av någon egen analys eller förklaring men på Placera är det ogenerat självbedrägeri från folk som ligger illa till med sitt innehav.

Att läsa Placera är väl som att läsa Aftonbladet eller Twitter. Billig underhållning, men ta inget på allvar. För att citera Dave Chapelle: "It's not a real place!".

Gick alldeles nyss in i crwd igen. Får se om några månader om det var klokt eller ej. En ren chansning utan större analys men hamnar man som nummer ett på fortune future 50 list och samtidigt fortsätter ner så kunde jag inte låta bli.

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: PJZ
Fed stramar åt? jarome powell kommer bli omvald, knappast en åtstramningens man?
Både när det kommer till avreglering och att printa dollars är han relativt frikostig?
Dom har ju redan börjat? Nu är frågan om dom inte kommer öka taken. Men ja du har nog rätt i att han är ett historiskt perspektiv är mer åt det expansiva hållet.

Tolka mig rätt här, jag tror fortfarande på aktier men skulle inte vara förvånad om vi får en snabb och kraftig rekyl under december som skulle kunna vara köpläge för den långsiktige

Såg att efter uppdateringen av avanza kan man även se fördelningen bättre i telefon. Såhär ser det ut hos mig, har funderat på om mina fonder är tillräckligt utspridda. Kanske lite mycket teknik?
Screenshot_20211209_202946.jpg
Screenshot_20211209_203011.jpg

Tillbaka
Topp