Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde aldrig vi skulle kunna köpa sobi för 170. Vilket kap!En av mina personliga favorit-floskler på Placera dök upp idag när ett bolag inom medicin sjönk 25-30%.
"Trodde aldrig att jag skulle få komma in på dessa nivåer. Tack."
En av mina personliga favorit-floskler på Placera dök upp idag när ett bolag inom medicin sjönk 25-30%.
"Trodde aldrig att jag skulle få komma in på dessa nivåer. Tack."
Det är väl inte så stor skillnad mot här i tråden? Stora ras så är det enbart surr om att man kan fylla på till fyndpris. Det hade varit intressant att se hur många sådan inlägg som faktiskt följs upp av ett köp. Gissar färre än hälften.
Ja jävlar vad länge man köpt dippen i evo haha, nästan skämmigt…
Här tycker jag det oftast följs av någon egen analys eller förklaring men på Placera är det ogenerat självbedrägeri från folk som ligger illa till med sitt innehav.Det är väl inte så stor skillnad mot här i tråden? Stora ras så är det enbart surr om att man kan fylla på till fyndpris. Det hade varit intressant att se hur många sådan inlägg som faktiskt följs upp av ett köp. Gissar färre än hälften.
Här tycker jag det oftast följs av någon egen analys eller förklaring men på Placera är det ogenerat självbedrägeri från folk som ligger illa till med sitt innehav.
Här tycker jag det oftast följs av någon egen analys eller förklaring men på Placera är det ogenerat självbedrägeri från folk som ligger illa till med sitt innehav.
Nån kanske förklarar sin magkänsla, men några analyser har jag inte sett i den här tråden.Här tycker jag det oftast följs av någon egen analys eller förklaring men på Placera är det ogenerat självbedrägeri från folk som ligger illa till med sitt innehav.
UtvecklaFår vi se en repris av 2018?
Utveckla
Mycket intressant! Vad har NASDAQ gått ned sedan vi började fallet? Sedan deras topp i mitt på Nov är det ju bara några procent än så länge om jag fattat rätt.6 factors that fueled the stock market dive in 2018
The stock market has seen a significant drop in the second half of 2018, despite signs that the U.S. economy is still doing well.www.pbs.org
Höga värderingar samtidigt som fed stramar åt så hotas tillväxten
Ja så är det. Jag fick för mig att det var senare i veckan.De splittade väl av Dynavox.
Fed stramar åt? jarome powell kommer bli omvald, knappast en åtstramningens man?6 factors that fueled the stock market dive in 2018
The stock market has seen a significant drop in the second half of 2018, despite signs that the U.S. economy is still doing well.www.pbs.org
Höga värderingar samtidigt som fed stramar åt så hotas tillväxten
Dom har ju redan börjat? Nu är frågan om dom inte kommer öka taken. Men ja du har nog rätt i att han är ett historiskt perspektiv är mer åt det expansiva hållet.Fed stramar åt? jarome powell kommer bli omvald, knappast en åtstramningens man?
Både när det kommer till avreglering och att printa dollars är han relativt frikostig?
Du kanske ska hålla dig borta?Heads up! Jag köpte Tesla i går så nu är det bara att blanka för er som vill tjäna lite snabba pengar!
Ja så är det. Jag fick för mig att det var senare i veckan.
Blev det någon peng i Luminar techn? Bara 794 ägare på Avanza såg jag.Finns det någon som kan ge en sin syn på Luminar och hurvida jag ska investera pengar som jag kan vara oömm med?
Är det en önskan från dig eller Elon? ;-)Du kanske ska hålla dig borta?
Ganska allmänt rött pá börsen idag efter en positiv öppning, sá det är inget konstigt Mánga som har gátt ner betydligt mer.Vad hände med SBB idag?!