• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Känner igen mig i det.. Men har för mig att du precis som jag ligger tung i bettingsektorn och den har ju inte varit rolig det senaste.. 💸💸.
Precis, ligger ju med nästan hela portföljen där. Tur att EVO återhämtat sig lite. Sålde faktiskt GNOG när jag var +-0, var ju upp 60% där som mest. CTM som är mitt överlägset största innehav har ju gått segt också, men köper nog mera om den fortsätter ned. Köper rejält en sista gång om den går ned på 45kr, köper TO då. Sålde lite fonder för att få lös kapital till det.

Precis, ligger ju med nästan hela portföljen där. Tur att EVO återhämtat sig lite. Sålde faktiskt GNOG när jag var +-0, var ju upp 60% där som mest. CTM som är mitt överlägset största innehav har ju gått segt också, men köper nog mera om den fortsätter ned. Köper rejält en sista gång om den går ned på 45kr, köper TO då. Sålde lite fonder för att få lös kapital till det.
Raset i Evo sved ju men det har ju återhämtat sig en del och känner väl ingen större oro på lång sikt där i alla fall. Största innehavet är kindred här där jag köpte på mig ännu mer under det kraftiga raset men det har ju fortsatt ner därefter med. Tror som sagt ändå på betting på lång sikt men det hade ju med facit i hand varit en bra affär att sälja för ett par månader sedan..

Raset i Evo sved ju men det har ju återhämtat sig en del och känner väl ingen större oro på lång sikt där i alla fall. Största innehavet är kindred här där jag köpte på mig ännu mer under det kraftiga raset men det har ju fortsatt ner därefter med. Tror som sagt ändå på betting på lång sikt men det hade ju med facit i hand varit en bra affär att sälja för ett par månader sedan..
Köpte också mera Kindred i raset. Började köpa på 150 så där ligger man redigt back. Köpte mera EVO på 1100 och 1250.

Årets sämsta IPO? Jag nominerar Mestro. Släppte den rätt snabbt men teckningskurs var 19kr och släppte den för 18.50kr... Är det kanske sluta på sötbrödsdagarna när allt gick upp 20-30% den första 20 min...

Dedicare hade några intressanta sista stunder vad det verkar. Någon som vet varför?

20AC88AC-6AF9-4F1F-8F58-2E814287E85D.jpeg

Äntligen ser det ut som CTM bottnat för denna gång. Blått två dagar på raken på annars röd börs. Håller tummarna att det bär av uppåt nu ett tag.
Jäklar va PLTR går nedåt, inge kul att ha tech nu, tur man bara har denna aktie.

Tillbaka
Topp