Kul att man har både Catena och Embracer en dag som denna. Har ju sett ganska ok ut sista tiden trots allt, men nu försvann rätt mycket av senaste tidens uppgång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Castellum går nog inte i konkurs med RA som ägareBlir spännande att se vilket av de stora fastighetsbolagen som går i konkurs först!
Castellum ser lite oroligt ut nu när chefer lämnar.
SBB har alltid varit ytterst oklart.
Spännande tider oavsett och snart kommer nog första att falla, sen blir det domino och ett antal konsoliderar och står kvar.
Vad räknar de med? 5 % avkastning? Blir tufft det när obligationerna ligger högre än så.
Back 60%+ i embracer och catena :')Var det inte nån här som låg tungt i Catena med?
YOLOBack 60%+ i embracer och catena :')
Haha sen behöver man en patagonia väst eller denna från cavour https://cavour.co/en/product/7437/ebitda-cashmere-vestFörväntar mig att alla rockar Etons senaste http://www.etonshirts.com/sv/index-shirt
När den kostar mindre än en vanlig kan man ju ”bottenfiska” Tyvärr är den ju skitfulFörväntar mig att alla rockar Etons senaste http://www.etonshirts.com/sv/index-shirt
Hoppas inte någon gick på dettaFör de som gillar Embracer och gamingbolag - Zordix ser ruggit billig ut.
2.30 in i klippet, spelet ser fantastiskt ut! Gillar låten som kommer igång
Ha ha, jag ligger bra tung i CTM. Portföljen har åkt jojo sista tiden. Köpte på mig ännu mera i rapportraset. Köpte både TO och stam. Hoppas att de blir klara med översyn som legat som en filt över aktien snart, Daily sa att den blir klar under Q4. När den är klar så kan de börja återköpa aktier igen. Samt att de nog kommer räta ut riktningen framåt med lisning i USA.Var det inte nån här som låg tungt i Catena med?
Går bra för tesla! Krypto nästa?
Du menar 20miljonersmannen?Svettigt för 100miljonersmannen nu.
10miljonersmannen börjar få det jobbigt.Du menar 20miljonersmannen?
Haha, en bragd av Elon att köra det så här illa. 64.43 % nedåt i år liksom.Går bra för tesla! Krypto nästa?
Haha, en bragd av Elon att köra det så här illa. 64.43 % nedåt i år liksom.
Är rätt intressant ändå att ställa tesla bredvid övriga tillverkare, känns som att fallhöjden fortfarande är ganska stor.Och ändå är den värderad till typ 7x vad Ford och GM är.
Jo, är inte klokt, är min spontana analysÄr rätt intressant ändå att ställa tesla bredvid övriga tillverkare, känns som att fallhöjden fortfarande är ganska stor.
Largest automakers by market capitalization
List of the largest automaker companies by market capitalization.companiesmarketcap.com
Det är en shitshow.Haha, en bragd av Elon att köra det så här illa. 64.43 % nedåt i år liksom.
Helt galet.Någon annan som sitter på Ferronordic? Stack rejält idag
Helt galet.
De har svängt mycket. Varför?
och dagens uppgång i perspektivFerronordic har sålt sin ryska verksamhet - får in 1 090 miljoner kronor
Absolut, riktigt, men fångade lägsta punkten rätt fint och hann sälja där vid 66% plus så det kändes gött.och dagens uppgång i perspektiv