Richard1987
Silver
Fler som tecknat Smart Eye? Tror den kommer dra rejält första handelsdagen...hoppas bara man får tilldelning
Riktigt het bransch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ställde samma fråga vid samma tid förra året. Då var iofs P/E något högre...Läge att köpa fingerprints? P/E under 12 just nu. Någon som har någon åsikt?
Läge att köpa fingerprints? P/E under 12 just nu. Någon som har någon åsikt?
Doro är bra!Ska du in i aktien långsiktigt så är det bra läge nu, - 9,97% idag.
Jag köpte in mig båda i Fingerprint och Doro idag.
Hur blev det för dig?![]()
Jo jag köpte in mig i förrgår och åkte såklart på nedgången idag.Speciellt under rea![]()
Well, tkr du ska följa din egen analys och beräkna risk/reward efter detta.Vad tror ni om ChemoTech som noterades i tisdags? Haglar in insiderköp och den handlas fortfarande under noteringskursen på 60 kr![]()
Well, tkr du ska följa din egen analys och beräkna risk/reward efter detta.
Personligen så kommer jag ej att avyttra något öht kommande åren, rent kursmässigt så är det mkt möjligt att vi kommer att sjunka litet kommande månader, svårt att säga. Kmr själv att nettoköpa så...
Edit: Rekommenderar ingen att följa mig, var och en för arbeta fram sin egen analys och sina egna metoder innan en väljer att investera i ett publikt bolag.
Tja!Någon som vet hur den här procentsatsen räknas ut?
Får den nämligen inte att stämma ett dugg i relation till vad jag satt in och vad mitt innehav nu är värt.
![]()
Fick en förklaring från Avanza som jag klistrade in i trådenTja!
Kan det vara så att du har satt in och tagit ut pengar från kontot några gånger i år? Tror det påverkar procentsatsen
Fick en förklaring från Avanza som jag klistrade in i tråden
Angående FPC är jag inte så säker på att framtiden ser så ljus ut för dem. De pratar om kontokort med fingeravtrycksläsare men jag är tveksam till att vi ens kommer att ha kontokort om några år. Tänker på Swish, Apple Pay etc.
Varför då?Släpper riksbanken e-kronan så kan även Swish få det lite jobbigt.
Varför då?
Ska erkänna att jag är dåligt insatt i digitala valutor och blockkedjor men det finns väl egentligen inget som hindrar Swish att tillåta betalning med andra valutor än vanlig SEK?För att du troligtvis inte kommer behöva swish om du har en e-krona.
Det talas om ett kontantkort eller app knutet till riksbanken och jag kan inte se anledningen till att använda swish då.
Sen får vi se hur det blir.![]()
Ska erkänna att jag är dåligt insatt i digitala valutor och blockkedjor men det finns väl egentligen inget som hindrar Swish att tillåta betalning med andra valutor än vanlig SEK?
Förstår inte riktigt varför vi ska ha kontokort med fingertrycksavläsare när alla snart har det i sina mobiler.
Många småsparare som sliter sitt hår nu pga FPC kan man tro. Undra när den bottnar?
Jag slutade titta för ett bra tag sedan men nu blev jag tvungen att kika in. Herregud vad det har minskat! Hur kan det komma sig att Handelsbanken fortfarande har köprekommendation? Om man nu ska måna om sina småsparare känns det något tveksamt...eller?
Om Handelsbanken har X i rikturs och en aktie ligger under denna. Då borde väl det mest logiska vara att råda sina kunder att köpa?
Att sälja i panik är nog det sista man ska göra, om nu inte kapitalet behövs för att sätta mat på bordet.Tufft nu!! Men lite skönt är det att kolla vad fpc har gjort för resa tidigare, upp och ner upp och ner omvartannat för att göra ett jättesprång. Jag köpte i helt fel läge visade det sig men ska nog sitta kvar långsiktigt och se vad som händer, det sämsta är väl att sälja i panik som många nu gör.
Jajemen. har gjort sen dryga året tillbaka.Någon mer som sitter på Precise Biometrics?
Vet inte riktigt men med 99% säkerhet köpa på mig mer. Sålde precis av lite annat innehav för nyköp i precise.Jajemen. har gjort sen dryga året tillbaka.
Sitter och funderar på hur jag ska agera i emissionen. hur ska du göra?
Jag kommer ligga lång tror jag. Är en investering på sikt.Vet inte riktigt men med 99% säkerhet köpa på mig mer. Sålde precis av lite annat innehav för nyköp i precise.
Hur tänker du?
Kör också långt och tänker i samma bana som du! Tror de kommer gå riktigt bra på lång siktJag kommer ligga lång tror jag. Är en investering på sikt.
Jag kan tänka mig att teckna fullt för att minska mitt gav. och kanske sälja av delar längre fram