Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smakar skit imo...Någon som testat?
![]()
Resultatet?Måste ju prova julmustens variant på Blanc de Blanc - när endast det bästa är gott nog så åker man till Lidl och handlar 1.5 liter ädel dryck för 7.95kr tydligen
![]()
Tog två extra veckor för att min "lokala" ica Maxi skulle få in.. men nu kan man ju inhandla veckans dos där så fungerar det ju lika braVarför beställer folk Zeunerts på nätet när den finns på ICA? Har jag helt missat nåt?![]()
Måste ju prova julmustens variant på Blanc de Blanc - när endast det bästa är gott nog så åker man till Lidl och handlar 1.5 liter ädel dryck för 7.95kr tydligen
![]()
Resultatet?
Bra, då slipper man leta efter närmsta butik iallafallDrack den förra året nån gång.
Tyckte inte den var sämre än de andra dussinmusterna.
Nu är jag iofs inte konnosör men jag tyckte den var drickbar.
Det känns rätt onödigt leta dussinmust alls. Finns helt klart vettigare grejer lägga ner sin tid på.Bra, då slipper man leta efter närmsta butik iallafall![]()
Testat lagrad på romfat enbart. Definitivt att Lagringen ger smak och gav ett plus i protokollet. Medddela gärna hur du tycker att den står sig mot ek och calvados...Har aldrig varit någon julmust konnässör men denna tråd fick mig att vilja testa något annat än Apotekarnes standard must så idag fick jag med mig dessa hem.
![]()
Smakade av både ekfat och calvados i helgen med sonen. Tyvärr ingen större sensation. Men dricker för övrigt aldrig läsk. Typ ett glad julmust per år!Har aldrig varit någon julmust konnässör men denna tråd fick mig att vilja testa något annat än Apotekarnes standard must så idag fick jag med mig dessa hem.
![]()
Rom och calvados lagringarna var tämligen onödiga då både rom och calvados tillför mer sötma vilket är något som en julmust definitivt inte behöver. Min favorit var helt klart ek varianten som tillförde en angenäm torrhet. Vidare kan jag säga att jag fann Zeunerts direkt odrickbar, hemsk kaffesmak som inte passar till julmust överhuvudtaget!Testat lagrad på romfat enbart. Definitivt att Lagringen ger smak och gav ett plus i protokollet. Medddela gärna hur du tycker att den står sig mot ek och calvados...
Sött till fom söta. Skall prova ekfat. Ditt resonemang låter logiskt, och gottRom och calvados lagringarna var tämligen onödiga då både rom och calvados tillför mer sötma vilket är något som en julmust definitivt inte behöver. Min favorit var helt klart ek varianten som tillförde en angenäm torrhet. Vidare kan jag säga att jag fann Zeunerts direkt odrickbar, hemsk kaffesmak som inte passar till julmust överhuvudtaget!
Har aldrig varit någon julmust konnässör men denna tråd fick mig att vilja testa något annat än Apotekarnes standard must så idag fick jag med mig dessa hem.
![]()
Verkar sjukt jobbigt!
Verkar sjukt jobbigt!Dessutom: "Smaken vart långt ifrån den vanliga julmust som du köper i butik, mer åt glögghållet." Jag vill inte ha illasmakande glögg, jag vill ha julmust!
Bättre att betala någon annan för att göra det bra...Eller är jag helt ute och åker velociped här?
Finns inte hemkörning från www därnere?Var i Skåne hittar man Zeunerts?
Hittar inget i Kristianstad/Hässleholm.
Ingen handlare som är intresserad av att ta in heller verkar det som.....frågat de flesta.
De jag kollat levererade inte här omkring.Finns inte hemkörning från www därnere?![]()
https://www.delitea.se/zeunerts-julmust-6x50cl-rgDe jag kollat levererade inte här omkring.
Troligtvis för mycket skottlossning.