Vallemonti
Basic
Hej alla! Mitt första inlägg och min första Fortis. Älskar den och urverket som sitter i!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Det stämmer! 5100!Trevlig! Är det lemania i den där?
Mycket bra, en härlig klockaHej alla! Mitt första inlägg och min första Fortis. Älskar den och urverket som sitter i!![]()
Är du nöjd med ditt Eulit? Hur är kvallen på ändarna? Jag har ett no name perlon där ändarna är smält och inte helt symmetriskt...Trevlig fredag önskar Fortis flieger som idag sitter på ett perlon från Eulit
![]()
Åhh, fan va lyxigt. Den där har jag vart sugen på i åratal. Så cool! Bärs rätt litet va?Hej alla! Mitt första inlägg och min första Fortis. Älskar den och urverket som sitter i!![]()
Snyggt!Stratoliner
![]()
TackarSnyggt!![]()
Sjukt trevlig den därmycket klocka för pengarna,, tuff som attan men tvekar man för länge så går väl båten ;-)
En får gratulera, stiligt!Sjukt trevlig den där
Den borde någon slå till på@Björn Boett
Själv har jag blivit med B-42 Cosmonaut Chronograph idag![]()
![]()
Riktigt chÄfig klocka! Hade jag haft medel hade jag köpt den svarta ögona böj!Sjukt trevlig den där
![]()
Den ser riktigt bra ut på din arm!Sjukt trevlig den där
![]()
TackDen ser riktigt bra ut på din arm!
Inte så mycket fummel och repor med skruvade bandstiftTackHär kommer lite bilder till. Ursäkta kvalitén i mörkret
![]()
![]()
Det svåra var bara att få in de i spåren märkte jag. Men rejäla doningarInte så mycket fummel och repor med skruvade bandstift![]()
Den sitter som ett skruvstäd och ett bra avbrott med lite metall på den svart beklädda armenSjukt trevlig den där
![]()
Tack så mycketDen sitter som ett skruvstäd och ett bra avbrott med lite metall på den svart beklädda armen. Riktigt tuff klocka
![]()
Lät som ett klokt valKan du så kan jag. Bestämde mig för att behålla klockan trots allt. Fick mitt nya Hirschband idag och rätt nöjd med hur det ser ut förutom att den sitter så jääädrans bra nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack så mycketLät som ett klokt valBlev bra med det bandet
![]()